Polardego Skrevet Juni 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2009 Heisann. Som man ikke hadde nok "ballar" i lufta fra før så ramla det inn en ball i dag også. Prøvde i går en kompis sin fine Golf 1 cab og ble selvsagt fristet til å anskaffe en slik selv... Men siden jeg for det første egentlig har nok biler, og de cabbene som stod på nettet var litt dyre så slo jeg det fra meg. I dag mens jeg var på Biltilsynet for å ordne prøveskilter på FK-Golfen så ringte det en kar i fra Fredrikstad (jeg har annonser ute i østfold - Biler ønskes kjøpt) som hadde en gammel 89 Golf Karmann. Vi ble enige om pris (en fantastisk hyggelig en) og på tur til Rudskogen dro vi innom og hentet bilen. Den var helt utslitt i forstilling og den trenger litt lakk. Men det var lite rust, interiøret var greit og den gikk som en klokke med sine 171000 km på telleren. Målsettningen med denne bilen er å bygge opp en cab med det sortimentet som jeg fører for så å selge den iløpet av sommeren (jeg håper jo å få kjørt litt med den også). Jeg trenger en ny hendel til å låse av taket foran på høyre side, samt en høytaler lomme på høyre dør som ikke er helt frisk. Om noen har dette gi beskjed. Hadde faktisk hatt en slik i samme farge for noen år siden. Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Juni 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2009 Her kommer de første bildene... :) Her er den verste rusten jeg har funnet så langt. Frontfangeren ser ut som den er demonert for så å dra den etter seg i grusen oppned... :p Interiøret er ikke så værst... Allycat alu-felger, noen som vil ha poleringsjobb? Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfmk1 Skrevet Juni 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2009 Ser bra ut dette:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djfluke Skrevet Juni 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2009 blir nok tøft! sto den hvite 1ern ved siden av den hvite caben med varseltrekant på e16 vøyenenga i går ettermiddag? (27juni) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoHero Skrevet Juni 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2009 Det tok ikke lange tiden før du fikk deg en toppløs bil :p Siter ( ) Mitsubishi Galant 01 (X) Vw Golf cab http://www.bilforumet.no/golf-iii/228054-bluboy-golf-cab.html (X) Vw Golf III http://www.bilforumet.no/golf-3/164177-mitt-golf-3-prosjekt.html (X) Audi A4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Juli 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2009 så ikke ille ut den.. Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet Juli 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2009 jeg kastet akkurat mitt gamle cab-tak Håkon, det var jo fint jeg ikke så denne tråden litt før! :o Si ifra om du selger dette trekket til å ha over cabben når den er nede :p Hilsen Vegard Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet August 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2009 Selger ikke noe jeg må ha selv... Bilen ble forresten sendt til lakkering fredag. Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet September 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2009 Selger ikke noe jeg må ha selv... Bilen ble forresten sendt til lakkering fredag. Og endelig er den lakkert... :respect Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2009 Vel, da er iallefall cabben ankommet Vaerste... Glenn var innom med noe "magisk" stoff som gjorde taket fresht igjen... Hvorfor i huleste heiteste lager de ledningene så korte?? :ass: Så langt kom vi i dag... Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Oktober 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2009 Ikke så veldig mye spennende som har skjedd i dag... Fikk nye forstillingsdeler... Så var jeg innom Christer og fikk lagt på dekk på chrom-felga og da dukka Jan-Tore opp med disse som kan være et alternativ på denne... Får teste litt felger i morgen, men synes ikke den ser så verst ut nå da... :o Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Oktober 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2009 Nå kan dere si hva dere synes ser best ut, mora eller dattera... :p Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet Oktober 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2009 Eg syns ats hjula var best eg. :) Men det mangla en ting. ;) Og det er senk. :) Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Oktober 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2009 Eg syns ats hjula var best eg. :) Men det mangla en ting. ;) Og det er senk. :) Nå må jeg virkelig spørre, hva tror du kommer på bilen? Har du noensinne sett noen av mine biler uten senk... Makan... :ass: Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0rpheus Skrevet Oktober 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2009 Meget pen bil! :D Syns den så best ut med kantfelgene :respect Disse altså :) Siter *Volkswagen Golf Mk2 uten skilter edition "Tom, If ironi was made out of strawberrys. We'd all be drinking alot of smoothies right now" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg