Slippern Skrevet Juni 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2009 har ikke Haynes manualen desverre =/ skal vudere å kjøpe den... Skal ut så fort motoren har blitt kald å bytte tennpluggene og se på den temp sensoren. Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2009 2: nå er pluggene byttet =) Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet Juli 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2009 Håper du ikke var for voldsom når du nappet i pluggkablene da.. det var jeg, da røk ene kabelen! Nytt settt på bilrema for 470kr.. billigere enn møller da, de skulle ha 1300 eller noe :o Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet Juli 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2009 hehe, "skrudde" dem av ;) Men måtte bruke CRC for å få av pluggene, dem satt som fy! Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Juli 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2009 Hvordan er status nå? Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet Juli 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2009 Huff.. da er det nok en dust før deg som har vært der. .ellers brukte du ikke skikkelig verktøy. Jeg prøvde en sånn pluggnøkkel-sak som man ofte får med i pakker med en eller to tennplugg-piper.. bøyde seg bare. Men det meste går som en drøm med en skikkelig leddet 1/2" skralle. Nå er alle sammen pent på med 28nm moment :) Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet Juli 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2009 Ser ut som jeg framdeles har startproblemer, sleit litt med den før i dag, tok litt tid før den startet =( Har ikke byttet tempføleren enda. har bestilt den. Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg