Gå til innhold

BM DXD-18 forsterker.. er dette gode greier?

Ranger emnet


turboascona

Anbefalte innlegg

sikkert bra til prisen men jeg hadde aldri betalt 6 lapper for denne forsterkeren.

for det er vel en brukt forsterker det er snakk om her?

visst forsterkeren er brukt ville jeg maks betalt 2 lapper.

dersom den er i god stand ingen riper etc.

men det er min mening da(er fra sunmøre så er litt gnien på pengene).

Mitt bilstereo prosjekt

Biler:

Opel Astra G 1999 Stv 1.2L 65 illsinte ponnier.

Opel Corsa B 1994 5dørs 1.4L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er ikke verdt 2000,- heller spør du meg, da burde det finnes andre bedre produkter til den prisen ;)

HK forsterkere er jo på tilbud, og det er nok mange ganger bedre en boschmann ;)

 

Watt er ikke alt, se på sikkringstørrelsen på forsterkeren du ;)

 

 

skal vistnok være samme innmaten som dynabel bf8501,mener å ha lest det på bilstereoforumet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sammenlignet bildene her, med en dynabel jeg har liggendes, og det SER veldig likt ut, men det er ikke likt... Det ser liksom litt mere solid ut i dynabel forsterkeren, samt at det er brukt andre komponenter.

De er vel muligens leget på samme fabrikken, men kanskje med billigere komponenter??

 

Fant den hos samme "exportøren" nå, og den koster rett rundt 2500kr stk, hvis man kjøper 100stk eller flere.

Kan da opplyse om at dynabel BF8501 koster ca 1300kr mere pr.stk, ved kjøp av 100stk, så da er det nok en forskjell en plass...

 

Har sendt mail med forespørsel om HVA som er forskjellen ;)

Endret av cossiemk1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår