Beinet1 Skrevet Juni 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2009 Hei, Jeg holder på å reparere området mellom bakskjermen og plata nedenfor bakruta på min -68 Morris Oxford. Fremgangsmåten er forsåvidt grei. Slip rent -> sveis ved behov -> rustmelk -> syregrunning - > grunning -> sparkel -> grunning -> lakk. Det jeg lurer på, er hva jeg skal gjøre med "fugen" immellom bakskjermen og plata som butter imot? skal jeg bare fylle denne med sparkel eller bør jeg heller fylle denne med karosserikitt og lakke over? Dette området har vært reparert før, og da var det bare fylt opp med sparkel. Se bilder :) Alle forslag mottaes med takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondaen Skrevet Juni 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2009 1. Sandblås 2. Legg en trebit under hullene, slik at tinnet ikke renner vekk 3. Bygg opp med karosseritinn 4. Fil vekk og vask med sterk base for å fjerne syre fra flussmiddel Siter For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beinet1 Skrevet Juni 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2009 Vel, da satser jeg på å fylle opp plateskjøten med sparkel etter at rusta er tatt.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
random4k Skrevet Juni 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2009 Men jeg skjønner ikke hvorfor du sveiser før du legger i rustmelka? skjær heller, forså å stryke rustmelk over.. SÅ sveiser du. Siter Lakkerer i alle farger og nyanser, men helst svart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg