Gå til innhold

Poleringsmaskin biltema eller bilextra?

Ranger emnet


Skulebollen

Anbefalte innlegg

Skulebollen du skal få en utfordring av meg.. hehe

 

Kjøp

Deep Crystal Step1 - Paint Cleaner

Deep Crystal Step2 - Polish

Meguiars NXT Generatin Tech WAX

 

også kjøper du den fra biltema. Legg Meguiars på halve bilen, og biltema på resten. Så kan du vise oss hva som gir et blankest resultat, og hva som varer lengst :p

Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

Nei, biltema har nok ikke slike pads. Forøvrig bør du unngå å bruke de padsene som følger med maskinen. Du skønner hvorfor når du sammenligner dem med orginal cyclopads.

Cyklopads bestilles enkelt hos scandicshine(http://www.scandicshine.no/nettbutikk/index.php?main_page=index&cPath=10&zenid=439f56b7219c22cba67842ee32ce9b65)

 

ser de er listet som utsolgt, men det går an å ringe. det er ikke alltid de oppdaterer nettsiden sin.

Som sagt bruker jeg de grønne til lakkrens og polish. Og de hvite til voks. tørker av med meguiars MF. meguairs MF får du foresten BILLIG på ebay. Kjøpte selv meg.washmitt, 2XMF og magic towlel til 250kr tilsammen på ebay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orka ikkje bestille ifrå nett...

 

Hvorfor???

 

Grunnen til at jeg selv handler mest på nett, er at det finnes ikke forhandlere som kan sammenlignes med nettbutikkene. (Dette er også grunnen til at jeg startet nettbutikk selv etterhvert)

 

Ingen anna plass en får kjøpt sånne påføringspadda

Som foreks bilxtra?

 

Dette er ikke påføringspads, det er poleringspads. Noen få BilXtra-avdelinger har det, og noen få frittstående bilrekvisitabutikker. Men BilXtra har nok leverandører på det, så det går sikkert an å bestille. Men igjen, adskillig rimeligere blir det som oftest hvis du handler på nett!!

'00 Mercedes ML konebil

'98 Mercedes C220 arbeidsbil

'94 Fiat Coupe 16V morobil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil først pressisere det at med de middlene det har vært snakk om her FJERNER ikke vaskeriper osv. De bare skjuler dem. Eneste er Scratch-X, som kjemisk bryter ned kantene på ripene som gjør de mindre synlige. Det kommer til å se bra ut med en gang, og en stund fremover, men etter x antall vask kommer den uansett til å bli like ille som den var. Om du skal fjærne dem helt, er det proff middler med slipemiddler og roterende som gjelder. Kan også fjerne en del med DA og proff middler, men går senere og klarer ikke å fjerne så mye som roterende.

 

Scandicshine kommer ikke til å få inn cyclo pads lenger så vidt jeg vet. De har i stede tatt inn pads av merke Uber, som skal være enda bedre enn cyclo padsene. F.eks denne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil først pressisere det at med de middlene det har vært snakk om her FJERNER ikke vaskeriper osv.

 

Helt korrekt. Det jeg har satt opp av lister her er med tanke på pris. Og at produktene fungerer godt. Hadde ikke pris vært et tema hadde jeg satt opp noen HELT andre lister for å si det slik :D Scholl produkter er gode. Lette å forstå. Lett å vite hvilke pads du skal bruke til hvilket produkt osv. :tannløs:

 

Noken som kunne satt opp ei handleliste til meg med det eg treng? Helst ikkje noke dyrt.

Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår