Polo4RS3 Skrevet Januar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2004 supersport effektanlegg Siter -Audi S6 Avant 96mod-Audi A6 2,8Quattro Avant 95mod- xPolo 95 mod (Prosjekt Polo4RS3)(Airride,liquid silver,x-dream 8,5/9,5x14)xxAudi S4 93 modxxToyota Hiace (Senka,rulla på 18")xxBmw 97 mod 520 iA TouringxxAudi A4 Avant TQ 97modx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2004 Jeg sier bare "buy cheap, buy twice" Supersport har utrolig dårlig rykte........... Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet Januar 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2004 tror ikke jeg må kjøpe nytt pga dette, har bare misforstått hvordan man skal montere fjæren... Men ellers ser det jo veldig greit ut. Men fy faen så stivt det er ... kjenner jo hver eneste hump nå, men det er jo en stor forandring fra den gyngekassen jeg hadde før. Har bare montert bak også, så jeg vet ikke om det blir litt stødigere eller enda mer humpete når jeg får på framme og... Men jeg er jo ganske dimling av og til, sklulle prøve å skru av bolt nede på demper framme, men den sitter så jevla godt fast, så jeg støttet meg på skjermen med den andre hånden og drog til og vips så var det bulk i skjermen :) Det er så deilig å prøve å gjøre noe, men bare komme ut av det med en bolt som fremdeles sitter fast, og bulk i skjermen :) Blir man vandt til stivheten etter hvert eller? Tror det tar litt tilvenning, men fy faen så mye fetere bilen blir med 60 mm senking... Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Januar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2004 Du blir vant til det, samtidig som det nå er veldig dårlig veier etter brøytebiler. Hater å kjøre i slike vaskebrett og schwære hull i veien. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet Januar 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2004 er ikke noe snø her i stavanger da :) bare våte veier Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Januar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2004 Originally posted by Polo Classic Jeg sier bare "buy cheap, buy twice" Supersport har utrolig dårlig rykte........... Har kjørt ca 12000km med supersport dempere. forsåvidt funket greit det.. men det er ubrukelig hardt og trolig 0 rebound i greiene.. Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Januar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2004 Originally posted by Polo Classic Jeg sier bare "buy cheap, buy twice" Supersport har utrolig dårlig rykte........... Jeg skal kjøpe Supersport - og kjøpe twice ;) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Januar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2004 Originally posted by Kid-A Jeg skal kjøpe Supersport - og kjøpe twice ;) Får jo gewinde til ca 340 euro.. very cheap, so you can afford to buy twice :D:D:D:D:D Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet Januar 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2004 hvorfor skal gewinde være så mye bedre egentlig? hvis du vil kjøre lavt så blir det hardt uansett... Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo4RS3 Skrevet Januar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2004 Hardt er fint:D Siter -Audi S6 Avant 96mod-Audi A6 2,8Quattro Avant 95mod- xPolo 95 mod (Prosjekt Polo4RS3)(Airride,liquid silver,x-dream 8,5/9,5x14)xxAudi S4 93 modxxToyota Hiace (Senka,rulla på 18")xxBmw 97 mod 520 iA TouringxxAudi A4 Avant TQ 97modx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet Januar 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2004 prøver også å ha den instillingen, men er man en smule irritert/vondt i hodet før man setter seg inn i bilen, så blir det ikke akkurat bedre ;) Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo4RS3 Skrevet Januar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2004 Noen ganger kan det jo være kjipt, når man er sjuk osv. men da kan man jo bare tenke på hvor digg det er å sprette nedover gata når man er frisk:D Siter -Audi S6 Avant 96mod-Audi A6 2,8Quattro Avant 95mod- xPolo 95 mod (Prosjekt Polo4RS3)(Airride,liquid silver,x-dream 8,5/9,5x14)xxAudi S4 93 modxxToyota Hiace (Senka,rulla på 18")xxBmw 97 mod 520 iA TouringxxAudi A4 Avant TQ 97modx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet Januar 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2004 jeg snudde den ene fjæren på bakdemperen nå ikveld, og som jeg tenkte så passet det bra, men bilen blir ca 1 cm høyere nå pga den ikke går ned i sporet som den skal.... litt irriterende Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Januar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2004 Originally posted by mjepson jeg snudde den ene fjæren på bakdemperen nå ikveld, og som jeg tenkte så passet det bra , men bilen blir ca 1 cm høyere nå pga den ikke går ned i sporet som den skal.... litt irriterende Kunne ikke dy meg - men hvis du tenkte det - hvorfor satte du dem feil vei da ? :rolleyes: Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superpolo Skrevet Januar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 Originally posted by Polo4RS3 Hardt er fint:D er delvis enig med deg på den, men når jeg og en kompis hentet bilen etter en lang dag på jobb. Var det ikke morro med lav og stive dempere. fikk ikke sove før jeg var på Fauske (hentet bilen på jessheim) da var det en time til vi var fremme. Fy norske veier er dårlige..... men når en er ute å "råner" så er det knall med stive dempere... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg