audi coupe Skrevet Januar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2004 har fått tak i en 16v motor fra en 89 mod regner med at det er en kr, med ledningsnett og digitale instrument.nesten komplett(hva som mangler får jeg ikke sjekket før mandag) funket fint før den ble tatt ut av bil å har ikke gått langt i følge forige eier. selges hb over 4500kr ring eller sms for info 41302667 (etter mandags kveld) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Januar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2004 Originally posted by audi coupe har fått tak i en 16v motor fra en 89 mod regner med at det er en kr, med ledningsnett og digitale instrument.nesten komplett(hva som mangler får jeg ikke sjekket før mandag) funket fint før den ble tatt ut av bil å har ikke gått langt i følge forige eier. selges hb over 4500kr ring eller sms for info 41302667 (etter mandags kveld) 89 med digital speedo er nesten 100% sikkert en KR Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brooom Skrevet Januar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 Originally posted by nitewlkr 89 med digital speedo er nesten 100% sikkert en KR Hei, er det KR som er vanligst med dig. ? de to tre dig spe... jeg har vært borti var på pl motorer =o) Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Originally posted by brooom Hei, er det KR som er vanligst med dig. ? de to tre dig spe... jeg har vært borti var på pl motorer =o) sorry my mistake... mente selvfølgelig PL Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conconsal Skrevet Februar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 har du bilde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grimlings Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Har du den motorn fortsatt? Siter X: Golf gti 16v Stjålet Kartleser på Golf 1 G60Turbo ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi coupe Skrevet Mai 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 solgt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg