theStig Skrevet Juni 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2009 Lurt av deg og bruke kobber muttere da disse er mye enklere og få opp den dagen du skal det. De tåler mye mer varme og setter seg ikke lett fast.. På min bruker jeg rustfri pinnebolter og kobber muttere. Turbopower har også, de sender over hele landet :) Men de krymper vel ved varme? Mine hadde gjort det på katten til flexileddet... var plutselig 11.5mm de hvis jeg ikke husker helt feil. Siter + A4 Avant - Opel Omega B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Juni 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2009 Ser ut til at jeg har skaffet meg bolter nå. Kjekt å kjenne folk som jobber på berge & co :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Juni 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2009 Men de krymper vel ved varme? Mine hadde gjort det på katten til flexileddet... var plutselig 11.5mm de hvis jeg ikke husker helt feil. Aldri vært borti, brukt kobber på manifoil og turbo uten det problemet.. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg