IQgutten Skrevet Juni 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2009 Hei. Jeg har en Passat 1,8 T 97 modell. Det er tiptronic/automat på denne nå. Lurer på om hvor mye jobb det er, og eventuelt hvor mye prisen ligger på å bytte til manuell. Jeg har tenkt å chippe bilen. Men jeg snakket med de som gjør det og jeg vil ikke få i nærheten samme effekt som med manuell. For de må stille inn så jeg rett og slett ikke får så mye effekt ut av det, så ikke kassen slites ut. Så lurer på om noen har noe erfaring med å bytte fra automat - manuell. Siter 1997, Passat 1,8 T, Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stagen Skrevet Juni 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2009 Det har jeg hørt på å, men det jeg har fått til svar er at det er så my arbeid og knoting at det er det ikke vært.. Siter - 01 Passat 2.5 TDI 4 motion X 00 Bora 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juni 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2009 Med så mange passater som er på bruktmarkedet, er det bare tull å bygge om til manuell. Selg og kjøp en annen med manuell... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IQgutten Skrevet Juni 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2009 Da bare har jeg den med automat. Ville bare lufte tanken og høre med noen som kan litt mer enn meg.. :P Siter 1997, Passat 1,8 T, Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg