Gå til innhold

Feteste lyden?

Ranger emnet


Dr_S

Anbefalte innlegg

  • Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 months later...
Originally posted by BMW-328

feit lyd på den M5'n med Kellners anlegg ja ! :) Flerre V8 lyd, men kanskje litt mye? Den "gromme" E39 M5 lyden er borte..

 

Syntes ikke det, det har bare blitt mer av alt! Samt et herlig snerr underveis. Ikke helt objektivt siden Kelleners anlegget mitt ble montert forrige helg, men men ;) Kunne kanskje vært enda litt høyere lyd, men får kjøre litt med oppsettet slik det er nå først.

 

Om det ikke regner kommer jeg innom rudskogen nå til fredag, så kan du jo vurdere selv :)

(Du skulle vel dit?)

Mvh Robert DN

'99 Carbon Black M5.

-19" BBS LM -Kelleners eksos -Chip. -2001 facelift. -2005 motor -H&R Coilover -Sachs Race Engineering klutsj -Modifisert svinghjul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by JokkVahl

Ferrari 355 med tubi exhaust !!! :dude:

 

http://www.catsspeed.co.jp/test/FR_Parts/cs_sound/mpeg_file/04.mpg

 

Ferrari stiller jo i en egen klasse da!! ;)

 

Helt villt!

Mvh Robert DN

'99 Carbon Black M5.

-19" BBS LM -Kelleners eksos -Chip. -2001 facelift. -2005 motor -H&R Coilover -Sachs Race Engineering klutsj -Modifisert svinghjul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by robertdn

 

Syntes ikke det, det har bare blitt mer av alt! Samt et herlig snerr underveis. Ikke helt objektivt siden Kelleners anlegget mitt ble montert forrige helg, men men ;) Kunne kanskje vært enda litt høyere lyd, men får kjøre litt med oppsettet slik det er nå først.

 

Om det ikke regner kommer jeg innom rudskogen nå til fredag, så kan du jo vurdere selv :)

(Du skulle vel dit?)

 

Jeg skal dit på fredagen ja..:) Om det regner eller ikke..Hehe.. Sliter litt mindre på dekk når det er regn, men feste er jo bånn..

Allroad 2.5TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BMW-328

 

Jeg skal dit på fredagen ja..:) Om det regner eller ikke..Hehe.. Sliter litt mindre på dekk når det er regn, men feste er jo bånn..

 

Kjørte med vinterdekk på rudskogen for et par uker siden når det regnet, og det eneste stedet jeg fikk feste var på langsida, resten av bane var det umulig å få grep på, og litt av morroa forsvinner jo når man ikke får G kreftene i svingene.

 

Ga meg i overkant av 160 på rettstrekka (3gir) resten trengte jeg for å få ned farten samt gooooood margin :)

 

Gøy når det regner, men vanvittig gøy når det er tørt!

 

Tror det blir opphold til fredagen, Værvarsel:

fredag 07. 05 21°C 9m/s opphold.

Mvh Robert DN

'99 Carbon Black M5.

-19" BBS LM -Kelleners eksos -Chip. -2001 facelift. -2005 motor -H&R Coilover -Sachs Race Engineering klutsj -Modifisert svinghjul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by robertdn

 

Kjørte med vinterdekk på rudskogen for et par uker siden når det regnet, og det eneste stedet jeg fikk feste var på langsida, resten av bane var det umulig å få grep på, og litt av morroa forsvinner jo når man ikke får G kreftene i svingene.

 

Ga meg i overkant av 160 på rettstrekka (3gir) resten trengte jeg for å få ned farten samt gooooood margin :)

 

Gøy når det regner, men vanvittig gøy når det er tørt!

 

Tror det blir opphold til fredagen, Værvarsel:

fredag 07. 05 21°C 9m/s opphold.

 

Husker du hva du hadde med 325 ESS'n? Hadde ca 140-145 om jeg husker rett på langstrekka og bremset ganske tidlig da jeg hadde veldig dårlig bremseveske. Er det meldt 21grader ved Rudskogen eller er det 21c ved Karlskoga? :)

Allroad 2.5TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår