Morgan1337 Skrevet Juni 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2009 Heisann, jeg vet ikke helt om dette er det riktig stedet å spørre, men jeg prøver.. :) typen min har snart bursdag og siden han er veldig gla i bilen sin, og biler generelt, tenkte jeg at jeg kanskje sku kjøpe en eske hvor jeg legger forskjellige nødvendige greier som er greit å ha. Dvs. poleringsgreier, vaskegreier og sånne ting. Men siden jeg har null peiling på biler og hva slags produktmerker som er bra å bruke og hvilke som ikke er, trenger jeg litt hjelp. Er det noen som har noen forslag til hva jeg kan ha oppi denne alt-mulig boksen? hva er det som er et must-have? hva er det som alle bilelskere hopper av glede over å få? Er biltema et greit sted å handle sånne ting? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Juni 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2009 No veit eg ikkje kor mykje penger du har tenkt å bruke og kva slags produkter typen din har brukt før. Men denne pakken er kjempefin for dei fleste. http://www.scandicshine.no/nettbutikk/index.php?main_page=product_info&cPath=21&products_id=318 Biltema er ikkje ein plass eg ville ha handla bilpleieprodukter. (eg er nok hardt ramma av bilpleiesjuken ;) ) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slemmus Skrevet Juni 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2009 Bilxtra og Torshov har vel pakker med Maguiers og Auto Glym produkter?! Siter VW Corrado 2.0 16v CorradoClubNorwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazzper Skrevet Juni 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2009 Torshov har ikke Meguiar's, men BilXtra har ofte gode pakketilbud. Siter '00 Mercedes ML konebil '98 Mercedes C220 arbeidsbil '94 Fiat Coupe 16V morobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg