Gå til innhold

Svart arbeid

Ranger emnet


Spas

Anbefalte innlegg

En bekjent av meg kjente noen som skulle ha noen til å legge parkett hjemme hos seg. Jeg fikk tlf nr jeg skulle ringe for å høre hva som skulle gjøres.

 

Da jeg snakket med henne sa hun at jobben hennes ikke tillatte svart arbeid, hun spurte om hun fikk kvittering på jobben, jeg sa jeg kunne ta det uten. Men det ville henne ikke så det ble ikke noe av.

 

Men nå viser det seg at hun jobber for skattevesenet.

 

Så er spørsmålet.

Kan dem ta opp en sak på meg for den lille samtalen?

 

Har jo ikke tatt imot noen penger, jeg sa heller ikke direkte at jeg skulle ha betalt for jobben.

Volvo V50 1.6D 06'

Mazda 6 1,8 03'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jævla kul bekjent du har da...

 

Du kan jo dra en frekk en, at planen var å se om hun var en utro tjener av skattevesenet..?

 

Dersom hun har tatt opptak er hun pliktig i å informere deg om at samtalen blir tatt opp. Men det har hun vel heller ikke gjort.. Tror ikke du skal frykte noe. Ord mot ord holder ikke :P

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jævla kul bekjent du har da...

 

Du kan jo dra en frekk en, at planen var å se om hun var en utro tjener av skattevesenet..?

 

Dersom hun har tatt opptak er hun pliktig i å informere deg om at samtalen blir tatt opp. Men det har hun vel heller ikke gjort.. Tror ikke du skal frykte noe. Ord mot ord holder ikke :P

 

Veldig kul, hehe.

 

Det var en god plan.

Ok da kan jeg sove godt inatt.

 

Takk for svar

Volvo V50 1.6D 06'

Mazda 6 1,8 03'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå viser det seg at hun jobber for skattevesenet.

 

Og så? Altså, de har jo ikke en særlig sterk sak her. Hun er ikke i en stilling hvor hun kan få jobber gjort svart for seg, hvis det skulle bli oppdaget osv. Mer bryr hun seg vel forhåpentligvis ikke ;)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får presse litt tilbake.. Hvis det blir noe styr av det, si at hun faktisk var villig til å betale deg svart helt til du gav henne prisen og hun mente den var for høy :D

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår