David_G Skrevet Juni 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2009 (endret) hei, er det noen som veit om det er mulig og bytte skiver bak uten og bytte lager på en 1,6 sedan a4? Gidder ikke og koste på nye lager når dem er bra og det er pendlerbilen det er snakk om.. MÅ bytte bremser så hadde vært fint om noen hadde noen trix :D Endret Juni 16, 2009 av David_G Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Juni 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2009 Å bytte skiver uten å bytte skiver er kanskje ikke verdens letteste jobb?:op: Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2009 så det nå:p HAHA Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alarm92 Skrevet Juni 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2009 Trur det er ganske enkelt ja, bare å se på, så e du ferdig ;D Siter SELGES: Alt av A4 B5 deler -Audi A4 Avant 1.8tqs 98" -Audi A4 Sedan 1.8t 96' Opprettingsprosjekt [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2009 ja har fått med meg jeg skreiv feil nå :P ikke noen som har noe svar på det reele spørsmålet a? :D Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alarm92 Skrevet Juni 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2009 (endret) Ikke bytte lager ja ;P E koniske lager som ramle ut når du tar av de gammle skiven, bare rengjør å sett inn med HJULAGERFETT, so are you god to go ;) Men e viktig når du montere at du stramme helt til det begynne å bli tungt å snurre på skiva, så slakke litt, ellers kjøre du en km, så må du bytte spindelen og alt.. Kanskje hele bakakslingen vis spindelen ikke er skrudd fast ;P Endret Juni 16, 2009 av alarm92 Siter SELGES: Alt av A4 B5 deler -Audi A4 Avant 1.8tqs 98" -Audi A4 Sedan 1.8t 96' Opprettingsprosjekt [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2009 godt, trudde det var pressa fast i skiva den ene delen av lageret jeg c:D men hvis det er konlager bak så er det ikke no stress :) vant til quattro og der er dem pressa :) Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alarm92 Skrevet Juni 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2009 godt, trudde det var pressa fast i skiva den ene delen av lageret jeg c:D men hvis det er konlager bak så er det ikke no stress :) vant til quattro og der er dem pressa :) Skjønne skjønne ;) Framme e det press på disse bil'a ;P Hadde kjøpt nytt, og skulle presse det inn, Smock sa det så lå det kuler utover hele gulve (Y) Pressa på ytterdelen, men innerdelen hadde sotte seg fast i noe under spindelen ... Siter SELGES: Alt av A4 B5 deler -Audi A4 Avant 1.8tqs 98" -Audi A4 Sedan 1.8t 96' Opprettingsprosjekt [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet Juni 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2009 Jeg skal bytte bakbremser i helgen.. må man ta av senterkoppen, av med splinten, av med kronemutteren, av med hjullagermutteren og SÅ ta skiven av? Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karsru`n Skrevet Juni 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2009 Jeg skal bytte bakbremser i helgen.. må man ta av senterkoppen, av med splinten, av med kronemutteren, av med hjullagermutteren og SÅ ta skiven av? jepp!det stemmer:)kan vel ta ut det ytterste lageret før du tar av skiven:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet Juni 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2009 Og dette pleier som regel å være noe dritt å få fra hverandre, så det er vanlig å bytte hjullager i samme slengen? Det kommer jeg ikke til å gidde, for hjullageret fungerer helt fint.. Så får prøve å være forsiktig, da. Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karsru`n Skrevet Juni 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2009 Og dette pleier som regel å være noe dritt å få fra hverandre, så det er vanlig å bytte hjullager i samme slengen? Det kommer jeg ikke til å gidde, for hjullageret fungerer helt fint.. Så får prøve å være forsiktig, da. når det er løsne så kommer jo alt av men det er de "motstandsringene " som er koniske som pleier å sitte igjen i skiva. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet Juni 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2009 Vi måtte bruke presse for å få dritten sammen iallefall... Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg