pussywagon Skrevet Juni 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2009 hei,kjøpte en 1995 astra stv 1,7td i dag. temperaturen på bilen går over 100 grader på tomgang,kjøleviften på radiatoren slår ikke inn. jeg har testet med noen kabler,og viften virker om den får strøm. hvor sitter giveren som starter og stopper kjøleviften...??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet Juni 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2009 Vill gjetning; på radiatoren et eller annet sted. Se etter noe som ser omtrent slik ut: http://carparts.no/show.asp?page=goxpage00000063dbp01-3013410025.html Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pussywagon Skrevet Juni 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2009 er det noen her som har en astra med 1,7diesel? hva er driftstemp. på bilen? hvordan fungerer den elektriske kjøleviften,når slår den inn?? min ligger på 95 grader ved motorveikjøring.temperaturen stiger til godt 100+ grader ved tomgang.den stiger også litt om jeg kjører i oppoverbakke/belastning på motor.forstår ikke dette her,motor har ny termostat,tempføler.. kan det være vannpumpen som begynner å bli litt slitt?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg