Jon Arne Skrevet Juni 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2009 Tjobling.. Har 2 poser liggende her,volvo tetninger/simringer sådan. Men hakke peiling på hvor de hører til,så håper jeg kan få hjelp her? Delenr er: 6842273 og 1278425 tror jeg,litt dårlig skrift på det siste. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Juni 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2009 Første er Simring på kamaksling. Kunne ikke finne noe på sistnevnte. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Juni 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2009 Takker for svaret!:) Hadde håpet at den minste var til kamakselen. Den siste er dobbelt så stor,så går ut ifra at den er til veiva. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg