Gå til innhold

Strømkabel+jord

Ranger emnet


espengolf

Anbefalte innlegg

Jordinga trenger du ihvertfall ikke å legge igjennom torpedovegg, den skrur du rett i karosseriet. Og strømkabelen tror jeg du skal finne en ledig gjennomføring til et sted, husker ikke helt hvordan det er på den bilen.

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta av dekselet som sitter over sikringene som igjen er ved beina dine. Og da blir et annet deksel løst der, som det er bare å lirke ut. Men det ser du :).. Da er bare utfordringen å fiske etter ledningen.. Jeg dro ledningen under lista ved døra, til helt bak i bilen :)

 

Om du har en 2dørs golf, kan du legge ledningen bak "vegg" trekket.

og dra den ut av hullet til setebeltet bak.

 

Husk og legge Signal kabel og strøm kabel på hver sin side av bilen..Eller ihvertfall ikke sammen!

 

Og Sikringen skal sitte nærmest mulig batteriet.

 

Lykke til :)

98 Audi A3

94 VW Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær oppmerksom på at enkelte modeller har beltestrammere, som er av type eksplosive, liggende i dørkarmen ;) ikke noe farlig i seg selv, men man bør unngå å legge en plusskabel sammen med den :P

 

Til info: alle golfer med airbag har dette. Gjelder forøvrig andre biler med airbag og.:)

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær oppmerksom på at enkelte modeller har beltestrammere, som er av type eksplosive, liggende i dørkarmen ;) ikke noe farlig i seg selv, men man bør unngå å legge en plusskabel sammen med den :P

 

HÆ? ;O.. seriøst? jeg har kobla jordinga til den. eller den rullen.

hørtes ikke veldig trygt ut.

 

Edit: som jeg har vist på bilde over!

98 Audi A3

94 VW Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HÆ? ;O.. seriøst? jeg har kobla jordinga til den. eller den rullen.

hørtes ikke veldig trygt ut.

 

Edit: som jeg har vist på bilde over!

 

Det var slik jeg koblet det da jeg hadde golf, og det fungerte utmerket.

(X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V

(X) Fotgjenger

(X) 93 VW Golf III 1,8l

(X) 85 Audi 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tredde ledningen gjennom hullet til vifta jeg den gang jeg monterte stereo i en G3, ikke den beste løpsninga, men når man skal ha annlegg i en bil 1 daq så gjør man det enkelt.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår