Polo 4 Skrevet Juni 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2009 Jeg har en Polo 6N 1997 mod. Luftfiltere som np står i bilen er en svart rund boks som ligger på toppen av motoren. Så har jeg et km filter liggenes men jeg skulle hatt noen rør fra forgasseren og ned til der jeg skal ha filtere. Filtere skal ligge helt nede med grillen å forgasseren er helt på toppen. Det vil si at jeg må legge røre på siden av motoren. Er det noen som har erfaring med dette?:) Siter Svennebanan ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Juni 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2009 De har alt du trenger av koplinger på Biltema! Der har de også kromrør, som ser meget bra ut! :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo 4 Skrevet Juni 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2009 Det som e at de er forstore til å passe på forgasseren. De kromma rørene de har på biltema er 10cm i diameter. Og forgasseren er 5 cm i diameter. Siter Svennebanan ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Juni 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2009 Hadde ikke du 6N da? Er det ikke innsprøytning på alle der da? Du tenker på innsuget kanskje? De har overganger for det også. :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo 4 Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2009 På den motoren er det en rund svart boks som står oppe på motoren. Jeg må ha noen rør som passer i hulle til forgasseren. Vis di har på biltema kunne du sitt på siden å sendt til meg? For jeg forstår ikke helt va du mener:) Siter Svennebanan ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askoy_s40 Skrevet Juni 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2009 du får måle åpningen og finne en overgangs som passer:) Siter * 05 Audi A4 B7 1,8TQ S-line * 96 VW Polo Colour Concept x 94 VW Golf MK3 (solgt) x 96 Volvo s40 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo 4 Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2009 har di overganger på biltema? Siter Svennebanan ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Juni 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2009 Jupp! Jeg kan ikke måle å se, da jeg ikke har Polo lengre. Men dersom du spør noen der, kan de sikkert hjelpe deg å finne rett. :) er alltids minst EN person som har peiling der på jobb om gangen.. Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo 4 Skrevet Juni 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2009 Ingen på biltema hadde peiling på dette.. Så jeg vet ikke. Er det noen andre plasser??? *IIIVRIIIG* :) Siter Svennebanan ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Juni 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2009 Kan jo høre med Tess eller noen andre som selger slanger, og høre om de har en silikonbøy til deg? Så gjør du slik jeg gjorde på min gamle, eller noe lignende... Om du alternativt finner noen med peiling på Biltema, så kan du gjøre noe lignende det her, da blir det bare økonomien som stopper hvor langt du legger det! ;) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo 4 Skrevet Juni 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2009 Ja det kan jeg gjøre. Hva type rør er det du har brukt? Så nesten ut som en bit av et eksosrør som de selger på biltema :) Men takk for svare btw :) Siter Svennebanan ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Juni 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2009 På Poloen min brukte jeg bare et enkelt eksosrør ja. :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo 4 Skrevet Juni 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2009 Kult ! :) Men hvor fikk du tak i det lille filtere ? Mitt er litt større, så jeg vet ikke om det vil passe :) Siter Svennebanan ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Juni 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2009 Det var et "kit" fra BSBildeler, men var svært lite fra kitet som egentlig var brukendes til noe, så hev halvparten av delene.... :P Men filteret fungerte flott da! :) Tror det var på tilbud da, kostet vel 500,- elns... Tror det koster 700,- til vanlig. :P Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikeNike Skrevet Mars 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2010 Jeg ser at innlegget er gammelt, men det er en liten ting jeg lurer på.. Under den orginale luftfilter boksen er to kontakter (en rød og en svart) koblet på en eller annen form for føler.. Om jeg monterer sportfilter, hva gjør jeg evt med disse? skal jeg bare la de ligge der? De har vel en hensikt, hva er den "føleren" til? Har ikke erfaring med dette, så håper på alle svar ! :) EDIT: Håper ikke det gjorde noe at jeg lånte tråden din Polo 4 :) Har forresten en Polo 6N 97mod Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg