RS Dude Skrevet Juni 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2009 Takker for kommentarer! :) Noen flere bilder av bilen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plogenA4 Skrevet Juni 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2009 Har du ikke bilder av motorrommet da? Siter 1996 Audi A4 1.8T Sedan 1995 Audi A4 1.6 Sedan- solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Juni 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2009 mmmmmmmmmmmmmmmils:D Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet Juli 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2009 sikkert en 1.6 neddi rommet på den dær hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Retteåsen Skrevet Juli 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2009 Hvis du vet hvilken tråd du leser i så ser du i tråd navnet åssen motor det er på bilen! Fin fin Bil :D selge? Nei huff hakke råd :) Behold den selv, og dyrk den! Kort sagt fortsett som du gjør! Ses vi på Gatebil-Våler? Retteråsen Siter Mvh Bjørn Arild Retteråsen Golf mk II 85 CL 1,6->16v Audi A4 1.8L 20V 98 Retteråsen's Salgstråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS Dude Skrevet Juli 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2009 Har du ikke bilder av motorrommet da? Niks, er ikke stort å se heller..kan evt legge ut når jeg har fått gjort litt oppi der;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS Dude Skrevet Juli 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2009 Hvis du vet hvilken tråd du leser i så ser du i tråd navnet åssen motor det er på bilen!Fin fin Bil :D selge? Nei huff hakke råd :) Behold den selv, og dyrk den! Kort sagt fortsett som du gjør! Ses vi på Gatebil-Våler? Retteråsen Stemmer;) Takk for det, har heller ingen planer om å selge egentlig..heh Er mulig det blir en tur på dit ja, evt lørdag tenker jeg:) får se.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS Dude Skrevet Juli 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2009 (endret) Bilder etter at jeg monterte 4"utblås/lyddemper, ble ikke noe pent med sånn japsepotte nei:shake Endret Juli 3, 2009 av RS Dude Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juli 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2009 Gå for to runde i mindre dim du :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS Dude Skrevet Juli 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2009 (endret) Handlet så inn div eksosdeler for å bygge om igjen.. Fjernet bakre lyddemper og helsveiset 2,5" rør videre til en forgrening som måtte gjøres om med andre rørbøyer, og så ut til 2 stk 4" enderør. Lyden ble grommere og det ser også bedre ut synes jeg.. Caractere baklukespoiler/takvinge er nå prøvemontert;) Skal lakkeres i nærmeste fremtid.. Endret Juli 3, 2009 av RS Dude Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS Dude Skrevet Juli 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2009 Gå for to runde i mindre dim du :) Allerede gjort det;) Men samme utvendige dim da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juli 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2009 Allerede gjort det;) Men samme utvendige dim da:) Hehe, så det nå ja :) Ble bedre med to ^^ Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS Dude Skrevet Juli 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2009 Hehe:) Helt enig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46_Coupè Skrevet Juli 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2009 Jasså, fått takvinge til børsa di også, utn at jeg visste det? :p Men ser myyye bedre ut med 2x4" ja, og ikke minst lyden;) Senken på Bmw generelt du tenker på? Kan godt slippe ned bilen min 2-3 cm til i fronten jeg, uten og ha for store problemer med subbing, men da blir det jo så svinaktig lavt.. Måler 6cm fra leppa og bakken sånn den er nå.. Kunne godt hatt den ned 2cm til som sagt, men har ikke funnet meg noen sponsorer til og holde meg med fangere ennå :D Siter '99 Bmw 320Ci *Automote* Link: http://www.bilforumet.no/3-serien/204886-e-46-coup-automote.html - Rolling low isn't just a mod, its a lifestyle - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS Dude Skrevet Juli 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2009 Jasså, fått takvinge til børsa di også, utn at jeg visste det? :p Men ser myyye bedre ut med 2x4" ja, og ikke minst lyden;) Senken på Bmw generelt du tenker på? Kan godt slippe ned bilen min 2-3 cm til i fronten jeg, uten og ha for store problemer med subbing, men da blir det jo så svinaktig lavt.. Måler 6cm fra leppa og bakken sånn den er nå.. Kunne godt hatt den ned 2cm til som sagt, men har ikke funnet meg noen sponsorer til og holde meg med fangere ennå :D Hehe, jada, bestilte meg litt stash da feriepengene kom:) Mere på gang også;) Sant sant, eksosen ble bra nå! For å si det sånn, bilen din er vel så vidt "brukbar" , så lav nok nå ja!:omfg:partyon: Kan jo ikke skru den ned mer med den stylingen som er på nå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg