bmw-boy Skrevet Juli 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2009 Jeg har nå renset spjelhuset GRUNDIG, og renset tomgangsregulatoren grundig en gang til, tatt av nippelen fra den lille slangen ved spjeldhuset og renset den. det gjorde ingen forskjell, bilen oppfører seg på samme måte som før. er det fler forslag om hva jeg kan prøve ut så jeg vet hva som er galt før jeg går og kjøper noe. motorlampen lyser ikke når motoren er igang nei. har et spørsmål om den tynne slangen, er dette en helt standard slange eller er det noe spesiell slange som skal være der? var en som mente at den skulle være smalere på midten? den som ligger der nå er en helt vanlig slange, sånn metervare slange. vet ikke om kanskje tidligere eier har byttet den, problemet har jo vært siden jeg kjøpte bilen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kckerzx Skrevet Juli 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2009 Rettet en liten skriveleif på min forrige post. til kamføler og ikke veivføler som jeg skrev... ANG den tynne slangen. Det er ikke selve slangen som gåt tett, men hullet i den nippelen på spjeldhuset som den slangen går inn på. Den kokser igjen. Bruker å bore den kanalen opp til 2 mm for så å legge inn ny programmvare på ECU (for å takle det litt større hullet) Flere forslag? ikke sånn i farta... Husker ikke om falskluft er nevnt tidligere. Det er heller ikke uvanlig at selve ECU`en parkerer tøfflene. Får prøve å finne en eller annen med diagnoseverktøy, eventuelt få en time på verksted.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kckerzx Skrevet Juli 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2009 Er foresten luftmassemåler nevnt tidligere? Der har du og en som er ofte skyldig i mye krøll... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.