General91 Skrevet Juni 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2009 Hei! har en c180 1993 mod. Jeg lurte på om det går ann å få kjøpt noe så jeg får bedre effekt, som f.eks power luftfilter, eller effektanlegg? også ute etter så jeg får litt grommere lyd Takker for svar:pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juni 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2009 Det du får mest igjen for er en skikkelig service, det gir garantert mer enn konfilter og jalla-eksos. Kassa er utrolig viktig for prestanda. Ellers så går det jo alltids å trimme, men det koster, og er ikke bare lettvinnt på disse. Greieste er å putte i større motor, som 230K f. eks. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe36 Skrevet Juni 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2009 får finere / grommere lyd med filter og potte men merker liten effekt økning .. føles som bilen går bedre når det blir mer lyd da.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mekkal Skrevet Juni 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2009 bilen blir jo mye mer alright å kjøre med åpne luftveier! Svarer mye bedre på gassen, litt ekstra drag fra bånn av, feit lyd blir det jo å. Juster tenninga di, bytt plugger og evnt sjekk fordelerlokket å se over bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
w201-16 Skrevet Juli 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2009 har en kompressormotor for salg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg