JoakimD Skrevet Juni 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2009 lurte på hvordan det blir med elnett i 76 mod. 242 vist man skal sette 230ET motor i den? noen som har peiling på hvordan det blir? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enuriak Skrevet Juni 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2009 går an, men er litt hodebry for å si d sånn... jeg hadde et ledningsnett der fargene ikke var lik det på skjema:S Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Overkill Skrevet Juni 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2009 Jeg har prøvcd meg på noe d samme. Plokka ut alt ledningstyret, + B230et fra en 740 88. Satte det i en 240 86. Fønka på andre kinn :p første fønka ikke pga jeg glemte å skifte tenningslåsen hehe. Har aldri skrudd i bil før men, godt alt :) et prosjekt jeg må lage her på bilforumet :p Skal prøve meg på vålerbanen med den i år :D Siter 240 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoakimD Skrevet Juni 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2009 Jeg har prøvcd meg på noe d samme. Plokka ut alt ledningstyret, + B230et fra en 740 88. Satte det i en 240 86. Fønka på andre kinn :p første fønka ikke pga jeg glemte å skifte tenningslåsen hehe. Har aldri skrudd i bil før men, godt alt :)et prosjekt jeg må lage her på bilforumet :p Skal prøve meg på vålerbanen med den i år :D hehe:P er en kompis av meg som har en 76modell 242 som han lurer på å sette ET motor i.. selv har jeg e 87modell 240 med FK motor :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg