Gå til innhold

Verve jenter til forumet!

Ranger emnet


Asim

Anbefalte innlegg

  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by Gorgeous

Jeg er en ny jente! Venninnene mine intresserer seg dessverre ikke for biler, så de ville ikke joine her.. :cool:

 

Vælkømmin!

 

(Selv om jeg synes det der med "jeg er en ny jente" er litt suspekt - hva var du før, liksom? :D )

A quitter never wins. A winner never quits.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by audi_s4

Hva skal vi med jenter her inne...?

 

De har store problemer med å forstå at man er villig til å bruke en Haug med penger på bilen.

 

De fatter ikke at de må banke av snøen på skoa før de setter seg i bilen.

 

De skjønner ikke BILEN min er ikke en STOL.

 

De skjønner ikke at de må spyle av bilen helst en gang om dagen når det er salt på veien(litt mye tatt i der da)

 

De skjønner ikke at man kan bruke firma bilen på butikken(den er gratis)

 

Noen man må slite med med dame i huset, så la dem være der.

 

Pleas. Ta heller en tur på SprayDate om trangen skulle bli for stor

:rolleyes:

 

Det finnes faktisk jenter som er ganske så forskjellig fra det du beskriver der. Hva med å prøve å forandre den holdningen til jentene? ;)

 

Uansett dette er ikke ment for at gutta skal få seg noen flere å flørte med, men bare for å få innspill og synspunkter fra noen som tenker med hode :D lol lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Asim

 

Det finnes faktisk jenter som er ganske så forskjellig fra det du beskriver der. Hva med å prøve å forandre den holdningen til jentene? ;)

 

Uansett dette er ikke ment for at gutta skal få seg noen flere å flørte med, men bare for å få innspill og synspunkter fra noen som tenker med hode :D lol lol

 

Gutter tenker også med hodet..men med hvilket hodet...det er en annen sak... :D

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

__________________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heh, jeg driver å småflørter med ei nå som virkelig hadde lyst på ascona b! de fleste jenter vet ikke hva slags bil det er i det hele tatt.. Hun må være potensiell her, er ikke mer enn 17 da men... Når du har funnet ut helt på egenhånd at ascona b er best, da er du sjef. hvis hun kan å lage mat i tillegg er det vel bare å satse på kirkebesøk? Var ganske spes å ha ei jente å prate gammel opel med:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heh, jeg driver å småflørter med ei nå som virkelig hadde lyst på ascona b! de fleste jenter vet ikke hva slags bil det er i det hele tatt.. Hun må være potensiell her, er ikke mer enn 17 da men... Når du har funnet ut helt på egenhånd at ascona b er best, da er du sjef. hvis hun kan å lage mat i tillegg er det vel bare å satse på kirkebesøk? Var ganske spes å ha ei jente å prate gammel opel med.

 

 

jaja lille vidlund,er du hilt sikker pao at ho ikkje e litt hjernevaska?

eg ha vanskele før å førstao at ho ha skjønt da hailt pao aigenhånd,men da finst ain del dumme folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by audi_s4

Hva skal vi med jenter her inne...?

 

De har store problemer med å forstå at man er villig til å bruke en Haug med penger på bilen.

 

De fatter ikke at de må banke av snøen på skoa før de setter seg i bilen.

 

De skjønner ikke BILEN min er ikke en STOL.

 

De skjønner ikke at de må spyle av bilen helst en gang om dagen når det er salt på veien(litt mye tatt i der da)

 

De skjønner ikke at man kan bruke firma bilen på butikken(den er gratis)

 

Noen man må slite med med dame i huset, så la dem være der.

 

Pleas. Ta heller en tur på SprayDate om trangen skulle bli for stor

:rolleyes:

 

Skaff deg ny dame. :)

--

Hybris / Thorbjørn

http://www.getawayinoslo.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå skal du integrale 16v bare passe deg! Jeg kommer hjem neste helg, da skal du få kokos, MASSE kokos! hjernevaska? nei, det er nok det at jenta har fått skikkelig oppdragelse. Første gang jeg støter på ei sånn. De fleste damer vil jo absolutt ha en GOLF eller en "sånn derre kjempekuuul bmw"....

 

Har du fått på nye turbon og eggzåååzn din nå el.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi trenger ikke jenter på forumet her som er til for å tilfredstille guttene her på noe måte.

 

jeg fåreslår at dere prøver å dra ut på byen.

ta dere gjerne noen øl først sånn for å mykne opp litt.

dra så på det ''kule'' utestedet der du bor...finn ei jente...gå bort til a å si ''hei, jeg er keen på ditt indre''

da faller dem for deg.

 

for dere som er litt sjenerte og helst sitter inne...

prøv http://www.eros.no og http://www.spraydate.no

 

for dere som bruker irc, så er også de store bykanalene fulle av små jenter som vil gi med kroppen sin for det minste.

eks #bergen, #norge og #oslo etc etc....

 

jeg har testet alle tre metodene beskrevet ovenfor, å fått meg no på alle metodene.

 

 

jenter som vil være på forumet pga interesse innen bil er hjertelig velkommen.

jenter som er invitert inn her for å snakke piss trenger vi ikke...

gutter som er invitert inn hit for å snakke piss trenger vi heller ikke...så fort det skjer er veldig mange frempå å vil ha dem ut...

 

noe å ha i bakhode...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår