Gå til innhold

Verve jenter til forumet!

Ranger emnet


Asim

Anbefalte innlegg

Etter en liten konsultasjon med Turbo2 og marius har vi kommet frem til at vi vil øke antall jenter som er medlemmer her på forumet. thumpsup

 

Så dette er en oppfordring til alle som kjenner jenter som kunne tenke seg å melde seg inn på forumet. Så da er det bare å få med så mange jenter som mulig. ;)

 

PS! Hvis det ikke blir flere jenter begynner vi med kjønnskvotering hahahahaha lol lol lol. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by hybris

 

Over 18?!? Bestemødre!?!? Du mener maks 18, håper jeg!? :eek: :eek: :eek:

:eek:

 

:D

 

Jeg er 25, 18 blir da glatt minstegrensa gitt :)

De under har så lite interessant å snakke om :)

 

(man kan faktisk snakke med jenter og) ;P

 

nope-mx3

:: Frisørbilentusiast ::

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Super-Ida

haha jeg går på sykepleien på kjeller... kanskje jeg skal sette opp plakater og dele ut flyers...... :D :D :D :D og si :hello: fra dere gutta på forumet... hahaha

 

GOD ide :D hehehe

Jobber på sykehus og er ofte sykepleierstudenter innom der.

Mye peeeent å se på ja :D

 

 

nope-mx3

:: Frisørbilentusiast ::

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Asim

Etter en liten konsultasjon med Turbo2 og marius har vi kommet frem til at vi vil øke antall jenter som er medlemmer her på forumet. thumpsup

 

Så dette er en oppfordring til alle som kjenner jenter som kunne tenke seg å melde seg inn på forumet. Så da er det bare å få med så mange jenter som mulig. ;)

 

PS! Hvis det ikke blir flere jenter begynner vi med kjønnskvotering hahahahaha lol lol lol. :D

 

Jeg kjenner en par sånne ladyboys, kanskje Asim er mer interessert i det? ;) :D :D

--

Hybris / Thorbjørn

http://www.getawayinoslo.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Super-Ida

fjortiser??? det er vel kanskje ikke så fryktelig mange av de i klassen min... vi er 115 stykker ca og alle er da ferdig med videregående!!!

Det er bra allder da bor ikke alle hjemme hos mamma og pappa lenger.

Men da må det leges et flørte kasse eller noe i den duren. Så slepper vi å se i off topic kassa "Søker Snill søt bil jente til lange rånne turer" Eller bare Jente snakk kasse

-Mercedes 1977 280 w123(må få den eu ok, solgt)

-Volvo 1991 2.3I L 940Turbo (krasja, ble troffet i siden av en kingcab)

-Ford sierra 1986 2.0I L (sent på værksted gitt bort til far,Moton gikk til helvete, når råden komme ut av blokka)

-toyota corolla 1989 1.6L Xli (høggern ble ikke eu-godskjent)

-mazda 626 1985 2.0l LX( høggern en eller flere ventiller gikk i stykker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår