Saberhagen Skrevet Juli 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2009 Hei igjen! Har sett litt rundt på diverse chiptuning steder, og har kommet meg frem til 2 alternativer. Norsk bildelesenter vs TS-racing. Norsk bildelesenter: 100hk og får 31hk ekstra med SKN chip, noe som totalt utgjør 131hk. Dreiemoment: 250Nm og får 65Nm ekstra med SKN chip, noe som totalt utgjør 315nm. Pris: Pris på oppgraderingen er kr. 6125,- inkl. mva (kr. 4900,- eks. mva). TS-racing: Originalt: 100 HK etter chip: 140 HK NM originalt: 250 NM og etter chip 330 NM Pris: 6500 Nå har det seg slik at man får 1 års garanti fra NBDS, mens man får ingenting fra TS-racing. Mens på en annen side så får man 9 HK og 15 Nm mer for 400 kr ekstra.. :eek: Er det noen som har noe erfaring med disse to firmaene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orihime Skrevet Juli 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2009 (endret) Ring å snakk med Johan Fredrik Lindström på chipsenter norge. Kjempeservice og en vesentlig hyggeligere pris enn det du har fått. Skal jeg chippe min kommer jeg til å gjøre det hos han. Mener han gir livstidsgaranti på programvaren. Tlf: 971 971 60 http://www.chipsenter.no EDIT: PM sendt Endret Juli 2, 2009 av Orihime Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg