ss242 Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Er det virkelig disse som skal hjelpe og beskytte oss? http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=208976 http://go.vg.no/cgi-bin/front.cgi/0/http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=208962 Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evjen Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Synes ikke du skal ta alle under en kam, dessuten er det jobben dems og de er bare mennesker de også. Siter - 1994 BMW 525iXA Touring - 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES- x 1994 BMW 525i E34 x 1989 BMW 316i Coupê x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Januar 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Nei, men de har en meget lang vei å gå for å bli perfekte. Første punkt er å innrømme at de er mennesker som alle andre, og at de skal håndheve loven og ikke stå over den. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 nei men de trenger ikke hakke sånn på oss for småting når de ikke er perfekte selv! Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedy Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Synes dette er 2 gode eksempler på at Politiet er en gjeng med innkompetente idioter som ikke gjør noe riktig!!!!!:usa: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Januar 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Originally posted by Speedy9 Synes dette er 2 gode eksempler på at Politiet er en gjeng med innkompetente idioter som ikke gjør noe riktig!!!!!:usa: Har du forresten sjekket instrumentet i merca? Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 bæbu bæbu :usa: Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedy Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Originally posted by nissan s13 Har du forresten sjekket instrumentet i merca? nei.. har ikke fått surra meg til det. Men har i også gått på (nok) en økonomisk liten smell, så det må nok vente litt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Jeg har ikke noe annet å si enn: Jeg gir meg fullstendig over.. Alle kan jo gjøre feil, men å innrømme dem? Hvis en ungdom kjører i 150km/t i 100-sona, da blir det forside i VG osv.osv, men hvis tre narkospanere herjer i fylla, da prøver de desperat å dysse saken ned.. La sannheten om blålysfittene komme for dagen sier nå jeg.. Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Alle gjør feil, politiet er ikke perfekte. De fleste er jo greie gutter som prøver å gjøre jobben sin som alle andre. Unødvendig å henge ut en hel yrkesgruppe for det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Januar 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Originally posted by Tommy_erwin Alle gjør feil, politiet er ikke perfekte. De fleste er jo greie gutter som prøver å gjøre jobben sin som alle andre. Unødvendig å henge ut en hel yrkesgruppe for det. Alle gjør feil seff, men man må kunne innrømme det! Synes det blir feil at de skal bryte loven, og etterpå ta andre som gjør det samme. De har IKKE lov til å bryte den, de kan tøye den lenger ja. Ser så mye idioti og misbruk av makt blant politi, hvorfor skal jeg da ha respekt for dem? Har prøvd å få hjelp av dem noen ganger, får bare svada tilbake. Men huff, skulle jeg kjøre 10km over grensa!!! Da er det stakkars meg, da er jeg blant norges 10 mest kriminelle!! "satt litt på spissen". De burde gjøre seg fortjent til litt respekt, så får kanskje folk litt mer respekt for loven også. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg