Shaggylaggy Skrevet Juni 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2009 Noen som har en fordeler til passat 82mod? 1.6? evt. hvor får en kjøpt det? Noen som har vært borti at tenninga bryter sammen på disse motorene? etter 2-3 timer, starter den på første igjen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beinet1 Skrevet Juni 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2009 Hei, Jeg hadde noenlunde samme problemet på en golf engang. Jeg gjorde kort prosess, dro til huggeren og tok med meg fordeler, coil og tenningsmodul. Hadde aldri problemer etter dette selvom det sikkert bare var en av delene som var defekte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thor_no Skrevet Juni 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2009 du har vel stift tenning på din. på tide med en liten service. bytt stift og kondensator. kan også være coilen, den får du som universal repro i de fleste delesjapper. Siter thor 1934 ford fordoor. 2000 skoda oktavia110 tdi. 2006 passat 4wd 140 tdi. Dear Tequila: We had a deal. You were supposed to make me sexier, smarter and a better dancer. But I saw the video. And I think we need to talk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg