gotthard Skrevet Juni 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2009 bestillte clutch til min courier her og der fulgte det med trykkplate og lammeler, men ikke noe utløserlager. ringte lit rundt for og skaffe det men alt de selger på thorshow er med pummpa også, da koster lageret plutselig ca 2000kr! ringer ford, de kan skaffe meg bare utløserlageret for 500 men annbefaller at jeg bytter hele greia med pummpe osv, ca 2000kr. hvorfor bytte hele greia? bilen har vandret sinne 120 000 og en slik hydraulisk pummpe burde da vare lengere enn det skullen tru? pål Siter -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.- Opel Insignia sport tourer 2009 Kia Soul 2018 Golf 5 1,6L 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet Juni 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2009 Selvfølgelig anbefaler de å bytte alt, de må jo tjene penger. :) Men kan jeg få lov til å spørre ossen du har tatt livet av clutchen så tidlig? :P Er ikke sikkert du trenger å bytte clutchlager heller. Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gotthard Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2009 har akkurat kjøpt bilen, en courier 1,8D, tidligere eier har brukt den til og dra båthenger med, og etter størelsen på hengeren og dømme var det en for stor båt for bilen. clutchen tokk helt ute og lageret bråker mye. clutchen i seg selv går sikkert 50-100 000til, men utløserlageret bråker så den må byttes, like greit og bytte clutchen også mens kassa er nede. pål Siter -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.- Opel Insignia sport tourer 2009 Kia Soul 2018 Golf 5 1,6L 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg