Delta016 Skrevet Juni 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2009 Hei, har en 2005 A4 med standard oppsett på understellet (dessverre), er en Avant, ikke quattro. Er relativt fornøyd med fjæringen, men skulle gjerne hatt på noen strammere dempere. Byttet med stort hell på min Audi 100 som ble som en ny bil, spørsmålet er, er det noen som har noen gode tips om aktuelle dempere? Ønsker ikke å senke bilen da jeg husker fjærbytte med et grøss, men demperer pleier å være en kurrant sak. Har dog ikke funnet noen gode skisser eller litteratur på bilen enda, men regner med at de foran kan byttes ovenfra og at det bak bare er å ta av fjærbeinet? Korriger gjerne hvis feil :) Alle forslag og innspill mottas med takk :) Dette er forøvrig en dølleugave med 2.0 uten turbo, men har snakket med Flissunde og med en chip og luftfilter skal det gå an å få ut litt ekstra. Med noen blanke speilkapper, noen greie nye felger og endringer på grillen så skal dette bli bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Delta016 Skrevet Juni 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2009 Bump. Ingen innspill? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Delta016 Skrevet Juni 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2009 Takket være VagCat ser jeg nå at dette er en hakket verre jobb enn på en 100. Bak skal det gå greit, men foran er demperen boltet fast til endeleddet så vidt jeg kan se, altså blir det vesentlig mer demontering. Nedtur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg