TimBB Skrevet Juli 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2009 Heftig den der:) Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilhetty Skrevet Juli 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2009 (endret) Stemmer det, men ser ikke ut at det blir bil i år heller.Håper på neste sesong med litt høyere budsjett. Men hadde jeg hatt en kvart mill nå skulle jeg handla denne: http://bil.autodb.no/autodb/frame_search.wa2?AdItemId=948779;Modified=1248697002;_cmd=similar Hadde jeg hatt penger så skulle jeg ha kjøpt den, har sikkert kosta 4 ganger så mye å bygge som det den selges til :) Endret Juli 29, 2009 av emilhetty MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiAndVolkswagen Skrevet Juli 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2009 hvem er det som går å kjøper seg en gammal murstein av en bil til 250 000kr? får mye annet som er mye grommere til samme pris, enn en gammal volvo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Juli 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2009 feks den rullemalte golfen i avataren din:P? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Temur Skrevet Juli 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2009 Visste dere at for 250 000 kan man få en dromedar, med alle avifter og helsekostnader betalt, helt fra egypt, til Norge? Den trenger man ikke en gang skilt på, for å bruke på offentlig vei. Bare et hint om noen vil ha noe unikt å stille på treff med.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilhetty Skrevet Juli 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2009 hvem er det som går å kjøper seg en gammal murstein av en bil til 250 000kr? får mye annet som er mye grommere til samme pris, enn en gammal volvo. Nå fåru rullen inn du da! Er bare sur fordi du ikke har råd til å kjøpe noe volvo og i steden så blei det en sur sliten 2er golf? Som faen ikke er verdt vrakpanten du betalte for den engang! Men hvis Volvo er så ille, hva gjør du inne på volvodelen av forume da? :) MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoemil Skrevet Juli 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2009 Dere kan jo bygge en tilsvarende 242 som er like bra og strøken...!!! Så ser dere hva dere må ut med i kr og øre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiAndVolkswagen Skrevet Juli 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2009 feks den rullemalte golfen i avataren din:P? den er faktisk ikke rullemalt. jeg syns bare det er litt drøyt å betale så mye for en sånn bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilhetty Skrevet Juli 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2009 den er faktisk ikke rullemalt. jeg syns bare det er litt drøyt å betale så mye for en sånn bil. Enda værre! Å ha en bil som ikke er rulla men som ser ut som at den er rulla i regnvær er ikke mye å være stolt over :D MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juli 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2009 Nå syns jeg denne tråden har spora av nok. Hvis noen vil sutre over det, send meg en pm... Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg