Papirkurven Skrevet Juli 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2009 Om noen vet hvilke type ledninger / overganger jeg må ha for å kunne koble til en ny cd-spiller, så har det vært fint om noen kunne vise meg. :P Vil helst ikke koble alle høytalere og sånt på nytt, da jeg er ganske fornøyd med de orginale. Har lyst på ny cd-spiller da denne orginale ikke støtter mp3. Og jeg skal muligens koble til en sub. Da jeg tok ut den orginale spilleren, for å sjekke ut disse pluggene, så passet ikke de i pioneer spilleren jeg har her liggende. Så lurer på om det finnes noen overganger til dette? Siter Audi A4 1.6 2003 mod. Solgt: Opel Calibra 8v 4x4 92 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orihime Skrevet Juli 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2009 Om noen vet hvilke type ledninger / overganger jeg må ha for å kunne koble til en ny cd-spiller, så har det vært fint om noen kunne vise meg. :PVil helst ikke koble alle høytalere og sånt på nytt, da jeg er ganske fornøyd med de orginale. Har lyst på ny cd-spiller da denne orginale ikke støtter mp3. Og jeg skal muligens koble til en sub. Da jeg tok ut den orginale spilleren, for å sjekke ut disse pluggene, så passet ikke de i pioneer spilleren jeg har her liggende. Så lurer på om det finnes noen overganger til dette? Uten å være helt bastant så mener jeg at du kan bruke denne http://www.pioneer.no/no/products/25/38/18211/CA-R-PI.015/index.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papirkurven Skrevet Juli 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2009 (endret) Hmm, kanskje det ja. Hadde vært fint om noen kunne bekrefte dette, så jeg kan få bestilt et par og prøve det ut. :) Her fant jeg en guide ang. disse pluggene: HER Og det ser ut som om det skal funke ja. :) Men da må jeg finne et nettside hvor de selger disse. Og så trenger jeg et deksel til å ha irundt cd-spilleren. Noen som vet hvor jeg får kjøpt slike? Ebay? Endret Juli 12, 2009 av Papirkurven Siter Audi A4 1.6 2003 mod. Solgt: Opel Calibra 8v 4x4 92 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papirkurven Skrevet Juli 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2009 Hva tror dere om disse to? Ramme: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=5853&katid=222&mid=m436&id=&vn=736 Adapter: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=667&katid=260&mid=m436&id=&vn=736 Jeg skal uansett kjøpe meg ny spiller senere som matcher resten av belysningen i bilen, så det ikke ser så harry ut. Så vist pioneer spilleren min ikke passer, så får det bare være. :op: Men det adaptere der, vil det funke? Siter Audi A4 1.6 2003 mod. Solgt: Opel Calibra 8v 4x4 92 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Juli 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2009 Reis til din nærmeste lydsjappe. de vet hva du trenger. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papirkurven Skrevet Juli 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2009 Nærmeste by er et lite stykke unna, så derfor vil jeg helst få kjøpt ting på internett. :op: Og alle butikkene som selger bilstereo her i lokalbyen er bare IQ-spærret idioter som ikke vet noe som helst. :op: Må da vell være noen her inne som har byttet om cd-spilleren sin? :op: Siter Audi A4 1.6 2003 mod. Solgt: Opel Calibra 8v 4x4 92 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Juli 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2009 Ring Ice audio, de vet hva du trenger. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papirkurven Skrevet Juli 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2009 Er det ingen som vet hva disse felgene heter? [/img] Har så veldi lyst på de. Men vet ikke navn og pris. :op: Siter Audi A4 1.6 2003 mod. Solgt: Opel Calibra 8v 4x4 92 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juli 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2009 Er ikke det bare noen RS4 II replica felger i gunmetal grey? Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papirkurven Skrevet Juli 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2009 Var det jeg og trudde først, men da jeg så litt nermere på de så virket det som om disse hadde litt skarpere kanter. rs4 II felgene er litt mere "runde". :op: Og det var fargen på felgene jeg synest var så jævlig tøff. Vises ikke så bra på bilde, men irl var de drit fete. :op: edit: Jeg har sett RS4 II felger irl også, så jeg vet hvordan de ser ut. Vil tippe dette er en slakt remake av RS4 felgene. Siter Audi A4 1.6 2003 mod. Solgt: Opel Calibra 8v 4x4 92 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juli 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2009 Finnes litt variasjoner når det gjelder replica utgavene ja. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orihime Skrevet Juli 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2009 Kan det være disse tro? :wonder: http://www.mamfelgen.de/Seiten/Low/fDetail.asp?design=MAMRS1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papirkurven Skrevet Juli 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2009 Ja :D Ser jaggu ut som det ja. :) Siter Audi A4 1.6 2003 mod. Solgt: Opel Calibra 8v 4x4 92 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papirkurven Skrevet Juli 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2009 Haha.. Han jeg tok bilde av lengre oppe skal visst selge de. :p http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=18101662 Siter Audi A4 1.6 2003 mod. Solgt: Opel Calibra 8v 4x4 92 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papirkurven Skrevet August 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2009 Kan noen bekfrefte at denne vil funke i spilleren min? Noen som har denne, og vet hvordan lyden vil bli? Jeg har Concert II spiller. På bildet så er det bare halve pluggen som er med, så da må jeg ta ut den pluggen som er i nå, og da vil jeg ikke få lyd i høytalerene bak.. hmm Siter Audi A4 1.6 2003 mod. Solgt: Opel Calibra 8v 4x4 92 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg