Gå til innhold

Oz Opera 18" kjøpes

Ranger emnet


slayer

Anbefalte innlegg

OZ Opera finnes jo i tre versjoner, både skrudd og helstøpt, og prisen varierer tilsvarende, trodde foresten at OZ Opera III fortsatt var i salg?!? Men uansett.. skal du først kjøpe Opera felger så MÅ de være skrudde, og da er de sinnsykt rå, noe av det penere en kan montere på Mercedes eller VAG.

 

Jeg hadde 8,5x18" OZ Opera II og betalte 12.000 for dem, men dette var veldig bra pris da:) Står noen brukte "ikke strøkne" til salgs for 6000 her

 

2000%20Passat%202.8%20V6.jpg

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stemmer det baldrick,tenkte jeg skulle si det i stad men er ikke meningen å slenge dritt,men når du først tar det opp.

 

di selger ze 512 ,billigversonen av falken,er hverkan dot eller e merket,ber du om å få det sender di aurora...

 

blir fler og fler som blir klar over det og gir tilbakemld til meg eller tommy sharif...

 

han er den eneste som påstår at aurora er "høykvalitets høyhastighetsdekk med stor slitestyrke" hvis du ringer og spør:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 911ruf

s-2000:

 

momo gt4 har jeg ikke men gt2 har jeg i 7,5*17 til 2200stk

momo sport er det vel ingenting som heter?

asa em9 får jeg ikke før i mars/april får pris da

 

mvh jens

 

Takker for kjapt svar, Jens, men det er faktisk noe som heter Momo Sport.

 

Noen av de fineste felgene som kommer fra Momo synes jeg. Sjekk på momo.it og sjekk felgene deres. Sport ligger i listen...

 

sport.jpg

 

Kunne du sjekket opp prisen på slike?

Mvh,

Eric/S-2000

-----------------

LOTUS driver

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Baldrick

OZ Opera finnes jo i tre versjoner, både skrudd og helstøpt, og prisen varierer tilsvarende, trodde foresten at OZ Opera III fortsatt var i salg?!? Men uansett.. skal du først kjøpe Opera felger så MÅ de være skrudde, og da er de sinnsykt rå, noe av det penere en kan montere på Mercedes eller VAG.

 

Jeg hadde 8,5x18" OZ Opera II og betalte 12.000 for dem, men dette var veldig bra pris da:) Står noen brukte "ikke strøkne" til salgs for 6000 her

 

2000%20Passat%202.8%20V6.jpg

 

hehe, hvor kjøpte du dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår