XJ12C Skrevet Juni 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2009 Håper på noen gode tips her. Har en 98 mod 2.0 T som går helt fint på tomgang og ved lavt gasspådrag. I det jeg trykker gasspedalen over et visst nivå så begynner den å rykke/nøkke noe voldsomt, lette på gassen og det forsvinner. Noen gode ideer om hvor en bør begynne å lete etter feil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Staashe Skrevet Juni 25, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2012 Jeg har samme problemet med min 2003 S40 2.0T, men det gjelder kun i 3 gir fra 4000 omdr.. Går også helt fint på tomgang og drar fint ved pådrag i alle gir, samt i 3 gir opp til 4000.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Juni 25, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2012 Ødelagt luftmassemåler. Evt Coil, tenningsmodul. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg