Gå til innhold

Lys i bagasjen, 3b stv

Ranger emnet


glx-rider

Anbefalte innlegg

Har nettopp drevet med feilsøking i bagasjen da jeg synes det hadde vært behagelig med lys når jeg åpnet bakluken. Desverre så klarer jeg ikke å finne noen føler av noe slag og heller ikke noen irrede ledninger eller annet som hadde vist tydelig problemet.

 

Har tatt noen bilder av luka under dekselet, og hvis noen har klart å fikse problemet jeg har nå så hadde det vært fint om dere kunne fortalt meg hva dere gjorde, evt. merke det på bildet..

 

Bakluka låser seg ellers uten problem med sentrallåsen så eneste problem er å få noe lys inn...

 

bil001l.jpg

w0.png

2.0 glx,

Ser ut som anlegget har begynt å komme seg nå ja!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japp.. var ute å feilsøkte nå og fant den. Sitter en liten liten spak som går fram og tilbake med en fjær. Denne mikrobryteren ser ut til å sitte poppet fast inne i huset og jeg har kun kontakt når jeg trykker den innover..

 

Noen som vet om denne lille bryteren er å kjøpe løst? eller er jeg nødt til å kjøpe hele låsen også?

 

Så så veldig kronglete ut å fjerne kun den så derfor jeg er litt usikker...

2.0 glx,

Ser ut som anlegget har begynt å komme seg nå ja!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det billigste er nok å kjøpe en mikrobryter løst, for eksempel fra elfa.se eller på clas ohlson.

Men det letteste er jo å kjøpe ny lås på møller, men da til en helt annen pris...

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://img10.imageshack.us/gal.php?g=ls002001.jpg

 

Dette er link rett til galleriet med 3 bilder. Man ser hvordan spaken som mikrobryteren føler med stikker ut, hvordan bryteren er festet, og det er også et bilde tatt under låsen for å vise hvor tett det er under:P

2.0 glx,

Ser ut som anlegget har begynt å komme seg nå ja!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kunne jeg bare redigert forrige innlegg, men kult med mange posts:P

 

 

Sjekket på ETKA nå og det ser ut som at når man har stasjonsvogn så er det kun mulig å kjøpe selve låsen med mikrobryteren i. Står dog ikke pris på min versjon så får ringe møller imorgen og høre hvor mange høvdinger de vil ha. Ender vel med tur til høggern..

 

Ellers så er det kanskje noen som har samme prob som meg men kjører sedan og da fant jeg denne fine linken med bilder om hvordan man fikser problemet:)

 

http://www.passatworld.com/forums/showthread.php?t=96941&highlight=trunk+microswitch

2.0 glx,

Ser ut som anlegget har begynt å komme seg nå ja!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår