0kriz Skrevet Juni 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2009 hey har at problem med motoren men vet ikke hva det er. varsel lampa for motoren lyser og bilen sliter så vidt det er med og starte. men så fort jeg sår fgassa litt så går den helt fint. er dette noe jeg bør få sjekket opp ? olje lampa lyser i blandt da jeg kjører i bakker foreksempel. tyder vel på lite olje. kan det være grunnen ? raske svar hadde vært fint ;) takk :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Juni 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2009 Oppsøk verksted. Seriøst. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juni 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2009 At motorfeillampa lyser betyr at det er registrert en feil i motorstyringa. At oljelampa lyser betyr at det er på tide å fylle olje, og at du skulle ha peila for flere uker siden. Disse sammen kan jo i verste fall bety at du snart trenger en ny motor. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juni 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2009 Fyll olje først, oppsøk verksted etterpå Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4x4 tdi Skrevet Juni 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2009 kjøp deg en sykkel........ DBS..... Siter 2000 suzuki grand vitara 2.0 tdi,cruisebil. 2005 Golf V 1,9 tdi. 1983 honda vt 750 custom,seriøse greier. 1977 vespa 50 special,4 håndgear. kreidler 50 rs. lohi 13 fot med 50 hk mercury Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juni 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2009 Med smørefritt kjede og kompakte hjul Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet Juni 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2009 Når oljelampen går er det UNDER 0.5bar i oljetrykk, kommer dette over lengre tid så blir det fort en poff å en pang å en blårøyk. Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg