realdarkdog Skrevet Mai 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2009 Fant en del rust inni skjermen i dag. Hakket ut et hull på 15*5 cm... Jeg skrapte dette rent og hadde på rusteter (fra biltema) Men jeg får jo ikke gjort noe ordentlig med hullet før en til helgen igjen.. spørsmål- - Hva skal jeg gjøre med hullet slik provosorisk? Det vil jo komme vann og jord inni bilen. (har veldig lite for hånden her hjemme) - Er dette noe alvorlig eller er dette noe som man kan gjøre selv uten at det blir noe feil på EU kontrol? Takk for alle svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Mai 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2009 Fant en del rust inni skjermen i dag. Hakket ut et hull på 15*5 cm... Jeg skrapte dette rent og hadde på rusteter (fra biltema) Men jeg får jo ikke gjort noe ordentlig med hullet før en til helgen igjen.. spørsmål- - Hva skal jeg gjøre med hullet slik provosorisk? Det vil jo komme vann og jord inni bilen. (har veldig lite for hånden her hjemme) - Er dette noe alvorlig eller er dette noe som man kan gjøre selv uten at det blir noe feil på EU kontrol? Takk for alle svar Provisorisk: Teip det igjen med gaffateip e.l. EU: Hvis du sveiser igjen hølet, sparkler og lakker, kommer de neppe til å se det. Uansett er det ikke en feil, med mindre du lar det bli som det er, da kan de nok ta deg på det. Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realdarkdog Skrevet Mai 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2009 Gaffateip tenkte jeg ikke på.. Alt kan jo repareres med gaffateip og strips :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazzper Skrevet Mai 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2009 Det er mulig det går gjennom EU med gaffa også.. det eneste de kicker på ved rustskader, bulker o.l i ikke-bærende karosseri, er om det er skarpe kanter som kan skade myke trafikanter. Siter '00 Mercedes ML konebil '98 Mercedes C220 arbeidsbil '94 Fiat Coupe 16V morobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondaen Skrevet Juni 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2009 Du fant denne rusten i bunnen av skjermen right? :) Da er det nok dessverre mer i vente... sjekk kanalene dine, kanskje du får en surprise. Må nok til med nytt stål, helsveis og tett fuge er det som duger. Siter For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg