kimmiaudi Skrevet Mai 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2009 et teit spørsmål men jeg vet ikke hva den heter. den ramma bak som er står fast i dempern å hjulet som går tvers over til den andre siden. hm ler litt av meg selv nå men men er forrseten en audi 18.t 96 mod ikke det at det har så veldig mye å si. noen som også vet om det er vanskelig å bytte denne navnløse delen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Mai 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2009 traværsen? det er ikke noen kul jobb isåfall. og må ha firehjulskontroll etterpå. Siter Kjører børsje med fire ringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmiaudi Skrevet Mai 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2009 som sagt jeg har ikke peil på hva den heter men, haddet det vert bak hjul drifta bil så er det der hvor akselen haddet stått. faen så teit jeg føler meg nå :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmiaudi Skrevet Mai 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2009 hm kødder dere eller? ingen som vet hva den heter hm. er det traværsen, bakstilinga eller kardang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmiaudi Skrevet Mai 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2009 thanks :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Mai 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2009 Det kalles bakstilling på en fremhjulstrekker. Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmiaudi Skrevet Mai 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2009 Det kalles bakstilling på en fremhjulstrekker. takk finaly så flaut av meg men nå vet jeg. takk igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alarm92 Skrevet Mai 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2009 Det heter bakstilling, eller kall det bakaksling om du vil. den er slum å bytte (Har byttan selv) og man trenger IKKE 4. Hjulskontroll etter å ha byttet den, det er fordi den ikke er justerbar ;) Travers er fester for motor og girkasse. Kardang er hele opplegge under bilen bak som driver bakhjulene på en bakhjulsdrevet eller 4.hjulstrekket bil Siter SELGES: Alt av A4 B5 deler -Audi A4 Avant 1.8tqs 98" -Audi A4 Sedan 1.8t 96' Opprettingsprosjekt [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Mai 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2009 fester for motor og girkasse heter vel motorfester og girkassefester?:P Siter Kjører børsje med fire ringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Mai 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2009 Travers er fester for motor og girkasse. Kardang er hele opplegge under bilen bak som driver bakhjulene på en bakhjulsdrevet eller 4.hjulstrekket bil fester for motor og girkasse heter vel motorfester og girkassefester?:P Traversen er der motor og gearkassefesten sitter for å ta det inn med teskje. Men er ikke alle som har travers da, Golf 1 eks. Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Mai 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2009 Traversen er der motor og gearkassefesten sitter for å ta det inn med teskje. Men er ikke alle som har travers da, Golf 1 eks. Travers er ramma som man kan kalle for oppheng til blant annet motor/girkassefester og forstilling. Bærebruer, stag o.l Kommer selvsagt an på bil til bil, men det er generelt. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mai 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2009 Travers eller baktravers heter den, travers kan enkelt "oversettes" til tverrbjelke. Kardang er den delen av drivsystemet som ligger midt under bilen, altså mellomaksel og diff, girkasse kan også gå under kardang. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg