Kubbikkåre Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Skal selge en 69 modell 2dørs Amazon for brutter'n. Bilen er ikke 100% strøken, men i meget god bruksstand. B-20 Ny clutch, eksos, dempere og bremser. Bilen er akkurat lakkert i tilnærmet original rødfarge. Har ikke vært lakkert før. Innvendig er bilen bortimot strøken, bortsett fra et lite hull i førersetet. Har aldri blitt montert anlegg i den, så der er fritt for hull i dashbord og hattehylle. Sommer og vinterdekk er meget bra. På telleren står det 45000. Om det er 145 eller 245 kan jeg ikke si sikkert, men ut i fra slitasjen på bil og interiør tror jeg ikke det er over 145. Om det er noen som er interessert så kan jeg maile bilder. Bilen er forresten i bortimot urørt original stand! (Bortsett fra lakken da...) Siter Har for tiden: 1997 520 BMW Touring og 1994 VW Golf 1,4 (!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Pris og tlf.nr vore greit... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kubbikkåre Skrevet Januar 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Ja kanskje det.... Prisen er 20000, og tlf til brutter'n som skal selge bilen, er: 92618342. Siter Har for tiden: 1997 520 BMW Touring og 1994 VW Golf 1,4 (!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg