evopower Skrevet Juni 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 Kunne jo vært en morsom og annerledes bil i rcn det! Og med alle de rette bitene går det jo som regel bra, samme hvilket karosseri du bygger dem på. Av erfaring vet jeg at det kan høres lett ut å få en optimal bil nå på planleggingsstadiet, men husk at når du skal bruke 250.000 kr i deler er det ofte like lurt å kjøpe en ferdig utprøvd bil (volvo) til 300.000. Da skulle du ha en vinnerbil, og bare tenk deg alt arbeidet du sparer! Siter Vinner av NMK Vikedal Cup, Værsting Cupen og Vestlandsmesterskapet for bilcross junior i 2004. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Juni 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 (endret) Det er en grunn til jeg ikke har sett det, for det er altfor fin bil til å brukes til det! Syns alle 200sx'r skulle blitt brukt opp i rallycross, så hadde vi blitt kvitt mesteparten av driten.. Det er volvo som ikke bør brukes i rc.. da det er en altfor rå bil til det.. men er morro å se og høre de perverse over 2400ccm pines opp mot rødmerkinga!:) det er en opplevelse som få! Endret Juni 4, 2009 av merce-123 Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobinDrift Skrevet Juni 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2009 Syns alle 200sx'r skulle blitt brukt opp i rallycross, så hadde vi blitt kvitt mesteparten av driten.. Det er volvo som ikke bør brukes i rc.. da det er en altfor rå bil til det.. men er morro å se og høre de perverse over 2400ccm pines opp mot rødmerkinga!:) det er en opplevelse som få! Gamle mercevogner er ideelt for bilcross.. Siter - 1987 Toyota Corolla GTi 16 - 1982 Toyota Carina TA60 - 2009 Yamaha Raptor 700R VeiRegga x 1990 Nissan 200sx S13 x 1987 Toyota Corolla 1,3 XL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urban Skrevet Juni 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2009 Kjedeligt med så buede ruter da.. Ska bli gøy å pröve å forma till noen PC-ruter (Lexan) som ska passa der efter förste rullings. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juni 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2009 etter første rull? prater vi max øko rcn her eller, den billigeste trimmen som finnes er vekt,understell og giring, da begynner man der!. kjører jo ikke med standard glassruter i rcn eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urban Skrevet Juni 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2009 Sant det Daniel.. må vel i med PC direkt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urban Skrevet Juni 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2009 Fann en bur till 200sx her da.. vet ikke om den er FIA-godkjend, men.. http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?AdItemId=879500;Modified=1242817599 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juni 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2009 trengs ikke fia godkjenning i rcn. heller ikke i supernasjonal trur jeg. sett så mye stygge patenter i rcn nå som jeg var funksjonær på nc i rcn på lyngås. jeg var hjelpe-teknisk bl.annet og fy faen så mye rart ass. så gjør oss alle en tjeneste å gjør det ordentlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urban Skrevet Juni 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2009 My ju uppfylla kraven om dimensjoner/kvalitet på røren enligt FIA tenkte jag da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet Juni 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2009 morro å komme med noe som ikke finnes fra før da, jeg har da aldri sett eller hørt om en 200 I RCN waffal. for er drit lei gamle 240er hehe Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2009 det buret så ikke godkjent ut..pga "demonterbare" delene der... men ser dem har bur på perdersen racing :) Siter Mercedes E300TDT S210 Avantgarde (bruksbil) Bmw 325i 87, Rallycross National Nissan 200sx s13, Rallycross prosjekt Bmw 320i 87, turbo banebil prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urban Skrevet Juni 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2009 Ska bli spännande å se resultatet i vart fall.. Du må få ut noen bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2009 Ska bli spännande å se resultatet i vart fall.. Du må få ut noen bilder. bilder kommer etterhvert som jeg begynner med bilen..men det blir nokk en stund til :) Siter Mercedes E300TDT S210 Avantgarde (bruksbil) Bmw 325i 87, Rallycross National Nissan 200sx s13, Rallycross prosjekt Bmw 320i 87, turbo banebil prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vw1303s Skrevet Desember 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2009 Dette blir annerledes, kult :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
'67 144 Skrevet Desember 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2009 Kjøpte en rull med plastruter av Ståle Grinden jeg. Den var veldig myk, så tror den lett kan monteres på det meste av ruterammer. Tror jeg ga 300.- for en rull, og det skulle være nok til bakrute + 4 sideruter på 142'n. Siter http://www.kirkeby-racing.net http://www.freewebs.com/kirkeby-racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg