Gå til innhold

Hva tror dere om 200sx Rcn bil?

Ranger emnet


opasb

Anbefalte innlegg

Har en 200sx på handa...svensk bil som er momset til norge.

 

lurer på og bruke 2 førskommende år på å bygge bilen opp om planen min funker. da kansje med wankel.

 

har ikke sett noen nissan 200sx i rallycross...har noen av dere ?

 

lurer på om det er noe fordel karosserimessig med denne i rcn?..

 

 

Mvh Martin

Mercedes E300TDT S210 Avantgarde (bruksbil)

Bmw 325i 87, Rallycross National

Nissan 200sx s13, Rallycross prosjekt

Bmw 320i 87, turbo banebil prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

syns det høres ut som ett morsomt prosjekt jeg?! men jeg er ikke helt inne på regler og sånne ting da..

-Når sjøpølsa vokser opp så fester den seg permanent til en stein og slutter å bevege seg. Dermed har den ikke lenger bruk for en hjerne og kvitter seg med den for å spare energi.

_______

Mvh. KNS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en grunn til jeg ikke har sett det, for det er altfor fin bil til å brukes til det!

 

så lexus is200'n til børseth var såpass stygg at det var ok? eller c4'n til moland?. haha

 

samma faen hva slags kaross man bruker, så lenge man bruker de riktige delene ellers, om det er nissan eller om det er lada er jo ett fett når ALT bygges om, men det er klart at om du skal bygge deg en øko rcn bil, så blir det sikkert problematisk med den bak-stillinga da. nytter ikke med cambervinkler i rcn, som regel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette blir ikke noe øko-prosjekt... tenkte og ha det gående iløpet av 2 år og bygge om til volvo bakende med four-link osv..

 

forstilling og opphenget der vet jeg ikke om fungerer noe bra på disse... må iallefall noe skikkelige dempere til

Mercedes E300TDT S210 Avantgarde (bruksbil)

Bmw 325i 87, Rallycross National

Nissan 200sx s13, Rallycross prosjekt

Bmw 320i 87, turbo banebil prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som ett rått prosjekt det der, syns jeg! Greit om 200SX'ene blir brukt til no fornuftig også..! ;-)

 

Aner ikke hvordan vektfordelinga er på en 200SX jeg, men de blir jo brukt mye i Drifting ettersom jeg har skjønt det. Mulig att det var noe som Nissan i sin tid visste om når de produserte disse bilene så de ble bygd deretter? Veit værtfall att Mazda RX-7 er bygd opp med optimal vektfordeling når det kommer til Drifting (jeg har HØRT der, jeg VEIT ikke) Slettes ikke umulig att Nissan-ingeniørene tenkte ut omtrent no lignende som Mazda-kara?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

låg ikke den her ute for salgs for ei stund tilbake?

 

 

kan godt hende...nå er den min...blir henta idag

Mercedes E300TDT S210 Avantgarde (bruksbil)

Bmw 325i 87, Rallycross National

Nissan 200sx s13, Rallycross prosjekt

Bmw 320i 87, turbo banebil prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår