skarpH Skrevet Mai 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2009 Heisann Jeg var på EU kontroll med bilen i dag, men jeg forstod ikke så mye av det han sa, så jeg spør her jeg :) Punkt 1.1.2 - park.bremsbetj./håndbetj.bremseventiler Der har jeg fått en 2'er og notis: "Def. Overføring". Hva betyr dette? Han nevnte at bremsene hadde ujevn virkning bak. Og jeg vet at håndbrekken er ødelagt. Men når jeg ser "overføring" tenker jeg på gir osv jeg og veldig avanserte problemer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gotthard Skrevet Mai 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2009 betyr vel at det er defekt vaier immelom brekkhendelen og bremseskoen. Siter -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.- Opel Insignia sport tourer 2009 Kia Soul 2018 Golf 5 1,6L 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarpH Skrevet Mai 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2009 Som i håndbrekkvaieren? For i punkt 1.2.3 - Parkbrems har skrevet at den ikke har noen virkning, og det er jo sant fordi jeg har røket vaieren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mai 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2009 betyr vel at det er defekt vaier immelom brekkhendelen og bremseskoen. Jepp Som i håndbrekkvaieren? For i punkt 1.2.3 - Parkbrems har skrevet at den ikke har noen virkning, og det er jo sant fordi jeg har røket vaieren. ...Jeppp Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superjenssen Skrevet Mai 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2009 de punktene går på krydd av hverandre... 1.2.3 sier bare at bremsevirkningen er borte, mens 1.1.2 sier hva som eventuellt er galt med håndbremsbetjeningen... det kan for eksempel være 2-er på 1.1.2 fordi håndbremsbetjeningen er for lang, med andre ord slakkt håndbrekk... denne feilen kan du få uten at virkningen er dårlig... motsatt, kan bremsevirkningen være borte, men wirene er stramme og fine, og du har altså feil i tromlen, eller at wirene sitter fast Siter - 85" Ford Sierra 2,0L arbeidsbil - 06" Skoda Octavia 1,9 TDI 4X4 X 97" BMW 320IT X 92" Peugeot 605 sldt X 82" Ford Granada 2.8GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg