bmwpower.no Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Selger lavcomp stempler til BMW m20b25 (E30 325i). Neddreide KS stempler, 8:1 i comp... Bilder kan sendes i mail... Perfekt til turbo bygge! Pris: 2000kr for 6 stk. kontakt på mail: henning@streetracing.no Siter BMW POWER - GO FAST! www.bmwpower.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet Januar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 Hvordan ser de ut da? Har du noen bilder? Mvh Marius Siter "It's not WHAT you know, it's WHO you know!" 1988 bmw 525 turbo (watch out) 1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan) 1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris Skrevet Januar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 Ser du hva han skriver? ;) "Bilder kan sendes i mail..." Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet Januar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 Ja...jeg så det liksom etterpå.... :rolleyes: Går litt fort i svingene av og til...både i bilen, i senga og på nett... (for mye info?) hehe... :D Siter "It's not WHAT you know, it's WHO you know!" 1988 bmw 525 turbo (watch out) 1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan) 1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower.no Skrevet Januar 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 Hehe, ja send en mail så skal jeg sende bilder... Gadd ikke legge ut bilder, spare bilforumet gutta for litt plass?! :D Siter BMW POWER - GO FAST! www.bmwpower.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet Januar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 Oj...DEN har jeg ikke tenkt på tidligere... Tar meg bare til rette og bruker plass jeg.. men da slenger jeg avgårde en mail da vettu..:D Siter "It's not WHAT you know, it's WHO you know!" 1988 bmw 525 turbo (watch out) 1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan) 1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg