Skyline_401 Skrevet Mai 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2009 Hei. Jeg drev og så litt over spurtet mitt nå, jeg har ikke rele kortet fant jeg ut, som er den andre boksen. Kan jeg bygge sånn fra bånd av, eller bør den kjøpe ferdig? trodde jeg hadde lest ganske mye om dette, men ble mer forvirret vær gang jeg leser :ass: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoR-Sport Skrevet Mai 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2009 du kan bygge selv ja, men det enkleste er jo og kjøpe. men er og greit å koble opp uten rele kortet.. Siter -Volvo 245 16v Turbo Prosjekt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abarth racing Skrevet Mai 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2009 ja ingen must med relekort kjørte fint uten det jeg:P Siter audi a6 1,8t avant 99 bruksbil...volvo 740turbo diesel motorbytte lakk sladdebil nå med b230fk...vw golf3 92 ...fiat ritmo abarth 130tc86 oppussing...volvo 740b230fk,ms2..solgt desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skyline_401 Skrevet Mai 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2009 ja ingen must med relekort kjørte fint uten det jeg:P Meen. det er vel ikke helt bra og kjøre uten? tilfelle uhellet skal skje..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbojonas Skrevet Mai 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2009 hvorfor skal det ikke være helt bra å kjøre uten? man lager jo en ledningsmatte med de nødvendige relêene uansett, pluss at det relekortet ser greit jalla ut, med sukkerbit-tilkoblinger på.. Siter `81 Volvo 242 B230FT `88 Subaru Justy 4WD - Vinterbil `81 Triumph TR7 `90 Nissan 200SX `81 Opel Ascona B 2.2i - prosjekt type langtids Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoR-Sport Skrevet Mai 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2009 jeg kjører en kombo av relekort og standard.. bruker rele kortet til hoved strøm, strøm til dyser og bensin pumpe.. er jo ikke tiltenkt å kjøre det slik, men jeg hadde begge delene, hehe Siter -Volvo 245 16v Turbo Prosjekt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomassj Skrevet Mai 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2009 kjøre uten relekort på min audi jeg å og d går fint, bruker original bensinpumpe rele osv... eneste jeg la opp nytt var et rele til dyse strøm. lambdasonde, tomgangsmotor og strøm til ms`n ellersn er d null problem:) kjøpte min ms på http://www.diyautotune.com/catalog/index.php veldig raskt å greit tok ca 1 uke tror jeg, dem er også veldig! bejelpelig på mail om d skulle være noe:) Siter 95 Golf 3 94 Audi 80 competition, oppe å går med megasquirt 85 Volvo 740 88 Volvo 740 delebil 87 Volvo 240 Stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg