Tordie Skrevet Mai 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2009 Er alle sammen på alle golf-2 like? Altså, den fra 1.6literen med 75hk, passer GTI 16v motoren med 130hk? :wonder: Takker for svar:) mvh. Tord Siter -91 Golf GTi 1.8 16v Edition One -84 Golf CL 1.6 8v [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Mai 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2009 Hva er en olje-søyle brakett? Det er utrolig mye deler som går overens innen VAG. Eksempelvis passer en 1,8 20vT A3 motor rett på en golf1 GTI kasse :D Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
royterje Skrevet Mai 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2009 lurer på om det er den delen av oljepumpa som stikker ned i olja du mener. den er eg 99% sikker på at den er lik på 1,6 å 1,8. kansje pumpa er lik også men vil tro at 16v har litt kraftigere. eller er det den som filteret henger på du mener? så er den også lik. bare få over div følere å oljekjøleren(varmeren?) å mekk den på. Siter golf2 syncro med 1,8 20v turbo. golf2 vr6 turbo bora 1,9tdi vw lt bilbergningsbil vw transporter tdi arbeidsbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
royterje Skrevet Mai 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2009 Hva er en olje-søyle brakett? Det er utrolig mye deler som går overens innen VAG. Eksempelvis passer en 1,8 20vT A3 motor rett på en golf1 GTI kasse :D :hailvw Siter golf2 syncro med 1,8 20v turbo. golf2 vr6 turbo bora 1,9tdi vw lt bilbergningsbil vw transporter tdi arbeidsbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tordie Skrevet Mai 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2009 lurer på om det er den delen av oljepumpa som stikker ned i olja du mener. den er eg 99% sikker på at den er lik på 1,6 å 1,8. kansje pumpa er lik også men vil tro at 16v har litt kraftigere. eller er det den som filteret henger på du mener? så er den også lik. bare få over div følere å oljekjøleren(varmeren?) å mekk den på. Er den som filteret henger i ja. Har en 1.6 stående og den braketten ser jo ikke lik ut, med tanke på at der er 2 følere på GTI'en og kun 1 på 1.6'n så jeg var litt i tvil... skal se mer på det i morgen da finner jeg sikkert ut av det:) Men, ellers takk for svaret mvh. Tord Siter -91 Golf GTi 1.8 16v Edition One -84 Golf CL 1.6 8v [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
royterje Skrevet Mai 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2009 ja eg satt å lurte på om det var 1 eller 2 følere på 16v. men vist den ene er en liten messingsak er det tempen på olja å den klarer du deg uten. men se om du ikke finner en som har utak til fler eller kjøp en t på biltema eller meca Siter golf2 syncro med 1,8 20v turbo. golf2 vr6 turbo bora 1,9tdi vw lt bilbergningsbil vw transporter tdi arbeidsbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg