GassSpjeld Skrevet September 3, 2009 Rapporter Share Skrevet September 3, 2009 (endret) kunne kanskje vært en idè å få kjørt en bensintrykkmåler på a ? så sant alt av plugger, ledninger og tennspole er ok da ;) Endret September 3, 2009 av GassSpjeld Siter - 1997 Nissan Micra tique X-1987 Volvo 240 gl X-1990 Toyota Corolla xli X-1985 Volvo 740 gle -BondeRASER- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blanklaks Skrevet September 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2009 Jaja morro så lenge det varte Kjøpte som sagt ny LMM og bilen ble helt fin igjen, men etter tre dager kom rykkinga tilbake. Klagde på den LMM jeg kjøpte og fikk en ny en, men samme rykkinga med den også. Bilen bruker mye mer bensin enn den skal, bruker like mye på langkjøring som på bykjøring og på bakkestart så må den ruses opp litt ellers så virker det som den drokner i bensin. Hvis den kveles i bakkestart så må jeg ruse den opp for og få den til å ga reint igjen. Hadde det vært no galt med bensinpompa burde den ikke heller fått forlite bensin ? Noen som har no flere forslag Begynner og bli møkka lei av den passaten nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blanklaks Skrevet September 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 Ingen som har no forslag til hva det kan være Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cadence86 Skrevet September 25, 2009 Rapporter Share Skrevet September 25, 2009 Kjøp dyserens på bensinstasjonen. Det hjalp på min bil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blanklaks Skrevet September 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2009 Kjøp dyserens på bensinstasjonen. Det hjalp på min bil Det har jeg kjørt igjennom flere ganger men problemet er jo at den får for mye bensin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bærumsmann Skrevet September 26, 2009 Rapporter Share Skrevet September 26, 2009 Jeg holdt på lenge med en Seat Toledo -96 modell en gang, den hadde 2-liters bensinmotor fra VW (115hk). Lugget voldsomt, men ikke alltid, inn og ut fra verksted mange ganger uten at de fant ut noe. Byttet totalt deler for 20.000,- på garanti. Etter over 1 år fant de ut at det var dårlig lodding til styreenheten + at et bensinrelé eller noe måtte byttes... Siter 2006 Audi A6 Avant 3,0 TDI Quattro (http://www.bilforumet.no/galleriet/member.php?uid=45438&protype=1) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blanklaks Skrevet September 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2009 Problemet her tror jeg ikke har noe med bensinpompa og gjøre, siden den får alt for mye bensin. Har målt forbruket nå på blandet kjøring, 23 mil brukt 35 liter bensin. Merkelig men den går helt fint på tomgang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GassSpjeld Skrevet Oktober 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2009 Problemet her tror jeg ikke har noe med bensinpompa og gjøre, siden den får alt for mye bensin.Har målt forbruket nå på blandet kjøring, 23 mil brukt 35 liter bensin. Merkelig men den går helt fint på tomgang Du kan jo prøve å skifte bensintrykkregulatoren ;) Siter - 1997 Nissan Micra tique X-1987 Volvo 240 gl X-1990 Toyota Corolla xli X-1985 Volvo 740 gle -BondeRASER- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blanklaks Skrevet Oktober 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2009 Du kan jo prøve å skifte bensintrykkregulatoren ;) Vet du hvor den sitter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GassSpjeld Skrevet Februar 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2010 Vet du hvor den sitter Regulatoren sitter (generelt sett) gjerne i enden av fuelrailen. Siter - 1997 Nissan Micra tique X-1987 Volvo 240 gl X-1990 Toyota Corolla xli X-1985 Volvo 740 gle -BondeRASER- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zefiro Skrevet Februar 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2010 sjekk vakumslanger :) er et helt lass av dem på disse bilene. ei venninne av meg hadde ødelagt vakum slange mellom gass spjeld huset og bensin trykk regulator .. .den er lett å se. se over de andre også . evt bruk noe brennbart å spray på slangene ..er det huller/sprekker vil motoren ruse seg opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BARE B Skrevet Februar 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2010 Bytt bil før du går KONKURS eller begår selvmord, og for guds skyld finn deg en bil som heter noe helt annet. Siter Ford F250. Ford F150. Voyager3,3b . Kadett B. Kadett D. Rekord B. 2 dørs Jetta 2. Pug 406 Tdi. Kadett B stasjonsvogn og en haug med anna ræl + Lakkboks :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zailens Skrevet April 27, 2010 Rapporter Share Skrevet April 27, 2010 Sliter med akkurat det samme. Bytte tempsensor i dag, tok meg en kjøretur, følte bilen var som ny, en liten stund etter tempen viste 90 begynte den å fuske igjen. LMM har jeg koblet ut for å teste om det var den. Har også tatt ut og renset den som diverse youtube videoer viser. Skal på service med bilen snart, Møller får ta en sjekk på den for å se om de kan finne noe feil...poster her hvis jeg får et godt svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zailens Skrevet Mai 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2010 Møller skulle ha 4000,- for feilsøk av motor. Det var dyrt, takket pent nei. Får leve med det, skal teste dyserens som jeg så lengre oppe i tråden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zailens Skrevet Mai 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2010 Endelig. Bilen er som ny igjen, iallefall motoren. Kjørte VAG-COM. Ingen feilkoder som har motor å gjøre, tipper det er det Møller skulle ha 4000,- for. Etter mye lesing på dette og diverse andre forum, så sjekket jeg tennplugg kablene (skulle sjekket for lenge siden :chairshot). To av tennpluggene var full av irr, har byttet 4 stk tennplugger og rengjort tennplugg kablene (pluggen som festet på tennpluggene), disse også byttes etterhvert. Det var alt som skulle til for min del :).\ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.