Gå til innhold

eksos til 91 audi 80q

Ranger emnet


oter11

Anbefalte innlegg

fikk mangel på den bakre potta på eu godkjenningen,og ettersom den ble sveist for et par år siden også,så var det ikke så mye og lappe på lenger,så da må jeg skaffe en ny.

 

men det er lettere sagt en gjort,etter det jeg har hørt,så koster den bakre potta 6000kr på møller.

 

dette er da til en 91 audi 80 quattro 2.0 16v.

 

sendte prisforespørsmål til Jacob`s Auto-Supply,og de kunne skaffe den bakre potta for 4900kr(walker)

sitter og ser på xtremcar sin nettside,og de har en potte som passer på audi 80 Quattro 20V 118 kW/125 kW 88-91.

 

vil da denne passe på min?eller er dette til cupe?

 

andre steder som kan ha denne potta til bilen min?og helst billigere en 6k

98 vw golf 4 gti

 

Member of VW Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk mangel på den bakre potta på eu godkjenningen,og ettersom den ble sveist for et par år siden også,så var det ikke så mye og lappe på lenger,så da må jeg skaffe en ny.

 

men det er lettere sagt en gjort,etter det jeg har hørt,så koster den bakre potta 6000kr på møller.

 

dette er da til en 91 audi 80 quattro 2.0 16v.

 

sendte prisforespørsmål til Jacob`s Auto-Supply,og de kunne skaffe den bakre potta for 4900kr(walker)

sitter og ser på xtremcar sin nettside,og de har en potte som passer på audi 80 Quattro 20V 118 kW/125 kW 88-91.

 

vil da denne passe på min?eller er dette til cupe?

 

andre steder som kan ha denne potta til bilen min?og helst billigere en 6k

 

Sjekk med Velox Motor, de fremskaffer det meste.

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble så jeg bestillte fra her:

http://sites.internet.lu/folders/customautocraft/typeB3-B4_80_90_S2_RS2.htm

 

kom på 2300kr ink frakt,så kommer det mva og tollgebyr i tillegg,men alikevel blir det billigere en de jeg har funnet her i norge,walker sin bakrepotte koster 5000kr,supersport sitt koster 4100kr,men da er det 1-2 uker ventetid,og jeg har hørt om de norske stylingfirmaene sine lovnader om leveringstider,så droppet det.

 

vil ikke bruke mere en nødvendig,ettersom jeg skal starte på 90 prosjektet,og det ble litt dyrere en planlagt.

kommer på ca 25k det jeg skal kjøpe fra velox,med porting/plansliping + utfresing for større ventiler.

 

da kommer det 50-60 nye friske hester under panseret:coplight

98 vw golf 4 gti

 

Member of VW Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår