Big-Z Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Hvit, 3 dørs, '90 fangere (mont. bak, foran følger med) MYE nye deler, 1.8 forgasser(GU), IKKE godkjent senket, Bonrath senkeskåler foran, Brembo/EBC forbremser, 1 år gamle vinterdekk med alle piggene(Michelin Ivalo). selges som delebil pga endel karr. rust, tror gulvet er bra. bakplate skiftet våren '03 prisant. 8000,- mail: atball@online.no Siter -skal se, kanskje om jeg får tid skulle jeg nok gjerne ha men det kan nok ikke ta lang tid men jeg rekker det nok ikke før det er for sent..... Betyr det grønne lyset at jeg skal kjøre?? -90 VW Passat cl stv 2.0L -87 Hvit/Krokan Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetil Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 bilder?? Siter 06 Toyota Avensis 1.8 sol 87 Fiat uno turbo ie +95 Nissan Primera 2.0 Sri +88 Fiat uno turbo ie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 hva skal du ha for 90-fangerene? Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Big-Z Skrevet Januar 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Har ingen bilder, helt vanlig hvit Golf med endel krokanflekker. selger kun hele bilen, gidder ikke dele den.... gi bud! Bilen har skilter, må godkjennes innen utgangen av Mars. div nye deler: -bremser foran, Brembo Max slitsede skiver, Greenstuff klosser (6 mnd) -bremser bak, inkl. bremsesylindre og tromler. (2 år) -bakhjulslager (2 år) -clutch (6 mnd) -orginale sorte sideblink (6 mnd) -Hovedlykter (2 år) -clutch (6mnd) -eksosanlegg (1 år) -dempere bak (2år) -begge vindusheiser (2 1/2 år) -tannreim og dynamo reim (6 mnd) -Polybush foringer foran og bak. (6stk) (1 år) -fleste oljepakninger motor (6 mnd) -batteri (2 år) -dynamo (1 år) -vannpumpe (1 år) -bremserør fra hovedsylinder og bakover (2 år) -bremseslanger foran (2 år) -begge dørhåndtak og alle låssylindre (1 1/2 år) -div. deler forgasser Siter -skal se, kanskje om jeg får tid skulle jeg nok gjerne ha men det kan nok ikke ta lang tid men jeg rekker det nok ikke før det er for sent..... Betyr det grønne lyset at jeg skal kjøre?? -90 VW Passat cl stv 2.0L -87 Hvit/Krokan Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 hey... skal selge golfen min jeg også. Tenkte på samme pris, da min er i god stand utenom litt skjønnhetsfeil. Går nok glatt igjennom eu-godkjenninga som må skje i mars her oxo. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg