Tor-Ivar Skrevet Mai 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2009 Har en 2005 Berlingo 1.4L som har gått 85000 KM Den fusker noen ganger når jeg kjører den og den fusker samme om det er varmt eller kaldt, eller om motoren er varm eller kald. den kan være fin en uke å gå som den skal, så problemet er ikke konstant. den fusker/lugger mest når jeg gir gass fort. har også lagt merke til at turtallet når den er på tomgang og jeg vrir på rattet detter turtallet ganske mye, fra ca 1100-600/700 (nesten så den kveler seg noen ganger) kan problemet være servopumpa til styringa? Siter SuperSSrallyGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vinnje Skrevet Oktober 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2010 Hei. Hva fant du ut av problemet ditt? Har en 1999-mod Berlingo 1,8 som oppfører seg likt med din. Periodevis fusk både på tomgang og ved gasspådrag, uavhengig av temp.. Stopper av og til... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sven410 Skrevet Oktober 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2010 Lyser diagnoselampa når bilen blir fjuskete? isåfall er det nok en føler ellerno som fjusker... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elmof Skrevet Februar 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2012 Har dere funnet ut av feilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg