maegnos Skrevet Mai 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2009 Heisann. Jeg spør dere som kanskje har litt mere peiling enn meg om hvordan jeg ska koble disse kablene får å få koblet til converteren, høy til lav ellerno. Jeg ska bruke den orginale cdspilleren som er i bilen, en RCD 300. Samme med remote kabel, hvor og hvordan ska jeg koble den? Legger ved noen bilder; HVIT/SORT, HVIT, BRUN, BRUN/SORT. De to brune sku ikke brukes fikk jeg beskjed om. Remote kabelen Cdspilleren, RCD 300 Håper noen kan hjelpe meg her, har skikkelig lyst å få dette på plass nå :) Siter 2006 VW Golf Sportline 1,9 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Mai 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2009 Det kan godt hende at du har linjeutgang på spilleren. http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=4954&katid=407&mid=m436&id=&vn=736 Meir enn dette veit dessverre ikkje eg. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg