Furie Skrevet Mai 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2009 Ja, som overskriften sier vil jeg gjerne vite hva dere her mener jeg kan ta for bilen min. Info: Vw Jetta 1987 mod. 1,8 Gti 16 V 141 000 km Så godt som null rust (er en liten flekk på ½ cm på en list i fronten) Pen og godt vedlikeholdt innvendig også. Sportsseter forran Sportsratt – godkjent i vognkort Senkesett – godkjent i vognkort Alle ruter er tona Feil og mangler: - Deffekt varmkjøringsregulator (kan kjøres med, men må holde turtallet oppe hele tiden når den er kald) - Må ha nye dempere Bilen har hatt tre eiere siden den var ny, og er behandlet veldig pent! Regner med at disse feilene blir rettet opp før et evt. Salg, da vil bilen også være EU-ok i 2 år når den evt. Selges. Så gi gjerne en ca pris både før og etter reperasjon..! Et bilde: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Furie Skrevet Mai 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2009 Ingen som tør? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mai 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2009 Blir vel tilsvarende pris som en golf gti 16v vil jeg tro, uten at jeg kan si noe mer sikkert. Er det en original gti eller ombygd? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Furie Skrevet Mai 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2009 Blir vel tilsvarende pris som en golf gti 16v vil jeg tro, uten at jeg kan si noe mer sikkert. Er det en original gti eller ombygd? Den er ombygd, men alt er gjort på en ordentlig måte og er godkjent :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Furie Skrevet Mai 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2009 Vurderes solgt, se egen tråd om bilen for mer info... http://www.bilforumet.no/jetta/209197-jetta-gti-1-8l-16v-1987-a.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg