Tomcandersen Skrevet Mai 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2009 Hei, har en Audi A4 1,8t quattro. Problemet er at turboen ikke kommer før ca 3500, og den ska vel komme litt før. Bilen går bra men.. Lurer på om noen har tips, har tenkt på resirkvent, men vet ikke.. tips?? Tomcandersen, A4 1,8t quattro Siter Tomcandersen Audi A4 1,8t Qauttro RS-blå Askøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raceworld Skrevet Mai 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2009 Er den chippet? Første som faller inn i hodet mitt er N75-ventilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mai 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2009 Tatt diagnose? Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomcandersen Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2009 Takker for svar. Bilen er chippet med bsr chip og ny resirkventil, ellers orginal. N75 ventil, hva er det.. Er helt ny innenfor audi. Har ikke tatt diagnose, vurderer og handle meg diagnoseverktøy. Siter Tomcandersen Audi A4 1,8t Qauttro RS-blå Askøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Mai 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2009 Når skal turboen egentlig komme? Jeg kunne sikkert tatt diagnose for deg hvis jeg skal ned til Bergen en helg, er der ganske ofte ;) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raceworld Skrevet Mai 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2009 N75 ventil, hva er det.. Er helt ny innenfor audi. N75 regulerer wastegate. Mange bytter til N75J (Skal visstnok gi raskere ladetrykk..) Det er en fordel å kontakte de som har chippet bilen for å høre deres mening om å bytte N75-ventilen, FØR du bytter ;) En annen ting jeg tenkte på, er lekasje i resirk-ventilen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg